Witam wszystkich i proszę o radę.
Problemem jest spadek mocy silnika po dłuższej jeździe, najczęściej i najszybciej objawy następują podczas jazdy w korkach i gorące dni. Spadek mocy jest stopniowy do momentu gdy silnik gaśnie i nie chce zapalić. Wystarczy że odczekam około 30-45 min silnik stygnie, odpala i mam 100% mocy. Spadek mocy odczuwalny jest w całym zakresie obrotów silnika. Wskaźnik temperatury silnika pokazuje temperaturę w normie (i chyba działa prawidłowo ponieważ rośnie od zera przy starcie silnika). Wszystko wskazuje na zbyt wysoką temperaturę pracy tylko pytanie co jest przyczyną?
Z góry dzięki za odpowiedz.
Problemem jest spadek mocy silnika po dłuższej jeździe, najczęściej i najszybciej objawy następują podczas jazdy w korkach i gorące dni. Spadek mocy jest stopniowy do momentu gdy silnik gaśnie i nie chce zapalić. Wystarczy że odczekam około 30-45 min silnik stygnie, odpala i mam 100% mocy. Spadek mocy odczuwalny jest w całym zakresie obrotów silnika. Wskaźnik temperatury silnika pokazuje temperaturę w normie (i chyba działa prawidłowo ponieważ rośnie od zera przy starcie silnika). Wszystko wskazuje na zbyt wysoką temperaturę pracy tylko pytanie co jest przyczyną?
Z góry dzięki za odpowiedz.