Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Neostrada + Router TP-LINK TD-W8901G + Karta Sieciowa

PiotrekPS 24 Jul 2009 11:59 4394 8
    PiotrekPS
    Level 10  
    Witam
    Otóż mam problem,zakupiłem router (TP-LINK TD-W8901G) i kartę sieciową (TP-LINK TF-3239D) i chciałbym to wszystko podłączyć,lecz jestem laikiem w tym temacie i nie mam pojęcia co mam zrobić aby to wszystko sprawnie działało.Posiadam Neostrade która łączy się poprzez modem Thomson SpeedTouch 330.Początkowa zabrałem się sam za to podłączyłem kartę sieciową do gniazda PCI,włączyłem PC wykryło mi kartę,wszystko zainstalowane poprawie w menadżerze urządzeń pokazuję "To urządzenie działa poprawnie" postępując według wskazówek instrukcji dołączonej do routera podpiąłem kabel telefoniczny do routera w miejsce "LINE" potem z routera wypuściłem kabel z gniazda "1" do karty sieciowej jak było to opisane ww. inst. obsł. następnie w ustawieniach protokołu TCP/IP zaznaczam opcję "Uzyskaj adres IP automatycznie" zatwierdzam i mam wpisać adres http://192.168.1.1 wpisuje i w przeglądarce pokazuje,iż połączenie zostało zrestartowane... Nie mam pojęcia o co chodzi,zwracam się do Was o pomoc,dziękuje i pozdrawiam.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    modelarz18
    Level 12  
    spróbuj poprzez konfiguracje ręczna połączenia sieciowego

IP 192.168.1.2
    maska 255.255.255.0
    brama 192.168.1.1

Czy w połaczeniu sieciowym masz "połączono" czy "kabel jest odłączony" ?
    PiotrekPS
    Level 10  
    W połączeniu mam:
    "Połączenie lokalne 2
    Kabel sieciowy jest odłączony"
    hicat
    Level 30  
    No to chyba prosty wniosek że nie masz podpiętego kabla. Może także być źle zaciśnięty lub protokół TCP wyłączony.