Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przegląd okresowy Toshiba e-Studio 232

silos 24 Lip 2009 20:15 2171 7
  • #1 24 Lip 2009 20:15
    silos
    Poziom 18  

    Witam

    Chciałem wykonać samodzielnie przegląd okresowy 2-letniego urządzenia Toshiba e-Studio 232 z uwagi na to, że na pulpicie pojawił się od pewnego czasu komunikat o konieczności przeprowadzenia konserwacji. Pewna firma sprzedała to urządzenie oraz do tej pory wykonywała przeglądy za strasznie wysokie ceny. Co trochę chce wymieniać bęben, wywoływacz i developer powołując się na logi urządzenia w których pisze, że to te elementy należy wymienić co daną ilość stron. Ceny mają straszne z usługą. Chciałem zapytać się fachowców jak wymienić zakupione samemu elementy: bęben, developer, wywoływacz? Czy jest dużo z tym kłopotu oraz jak potem "zresetować" urządzenie aby nie było komunikatu o konieczności przeprowadzenia przeglądu ?

    Za wszelką odpowiedź serdecznie dziękuję.

    Z poważaniem
    Silos

    0 7
  • #2 24 Lip 2009 20:40
    rys57
    Moderator

    Nie święci garnki lepią.

    Ściągasz dokumentację serwisową, wymieniasz materiały, inicjujesz nowe, zatwierdzasz kasując liczniki, wykonujesz rutynową konserwację i już. Proste.

    A, jeszcze wpis w książkę serwisową o wykonanych czynnościach, potwierdzony własnoręcznym podpisem.

    0
  • #3 24 Lip 2009 20:55
    silos
    Poziom 18  

    Witam i dziękuję za informacje.

    Mam tylko kwestie taką, że dokumentacja serwisowa dla zwykłego "śmiertelnika" pewnie nie jest ogólnie dostępna. Poszukam jeszcze na Internecie.
    Dodatkowo spytam czy w dokumentacji serwisowej będzie opisane jak dla przeglądu okresowego wymienić podane przeze mnie elementy, zainicjować je oraz wykonać reset liczników, itd. ?

    Z poważaniem
    Silos

    0
  • #4 24 Lip 2009 21:05
    rys57
    Moderator

    silos napisał:
    Dodatkowo spytam czy w dokumentacji serwisowej będzie opisane...
    Wszystko oprócz doświadczenia serwisanta.

    0
  • #5 24 Lip 2009 22:09
    silos
    Poziom 18  

    Witam

    Na koniec chciałbym jeszcze spytać gdzie można taką dokumentację serwisową znaleźć jeżeli można oczywiście ?

    Z poważaniem
    Silos

    0
  • #6 24 Lip 2009 22:20
    rys57
    Moderator

    Pytać można, liczyć na to, że ktoś udostępni, też można, szukać w sieci także można.
    Ja nie mam, więc nie pomogę ale może... ktoś... kiedyś...

    0
  • #7 25 Lip 2009 08:37
    logo2
    Poziom 14  

    Z praktyki wiem, co może zdziałać klient samodzielnie naprawiając kopiarkę, często koszty związane z przywróceniem kopiarki do pełnej sprawności są bardzo wysokie. Może poszukaj tańszego serwisu?

    A.T.

    0
  • #8 25 Lip 2009 16:15
    tato56
    Poziom 28  

    "Co trochę chce wymieniać bęben, wywoływacz i developer powołując się na logi urządzenia " nic nie piszesz o przebiegu kopiarki Materiały(bęben,listwa,deweloper i inne) są na 74k kopii Więc może robisz tyle kopii? i trzeba wymieniać te materiały I naprawdę dobra rada taka jak pisze kolega logo2 poszukaj innego serwisu bo to są naprawdę dobre maszynki i samemu kombinując można sobie tylko zaszkodzić
    pozdrawiam
    I bardzo ważne nawet jak będziesz miał SM SH to bez wiedzy o kopiarkach możesz sobie tylko zaszkodzić
    Jeszcze raz pozdrawiam

    0