Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skuter osłabł po cylinderze 80ccm

speeeed92 24 Lip 2009 22:12 11304 11
  • #1 24 Lip 2009 22:12
    speeeed92
    Poziom 9  

    WITAM
    mam problem mianowicie mam skuter 4t 50ccm jechał 70-75 założyłem cylinder 80ccm zakupony na allegro za 150złpo założeniu było wszystko ok tylko po 5 dniach strasznie osłabł a nie corałem go powoli jezdziłęm na małych obrotach i zaczeły sie strasznie swiece palic na nowej swiecy zrobiłem jakies 200metrów i kaput i załozyłem spowrotem na 50ccm i jedzie 35 a jak ma dobry dzien to 45km/h i ciezko odpala
    co mam zrobic zeby spowrotem wrucił do życia


    pomóżcie proszę:cry:


    Proszę stosować się do zasad ortografii i interpunkcji. Poprawić swoje posty![mod="Pawel wawa"]

    0 11
  • #2 24 Lip 2009 22:34
    Staszek49
    Poziom 34  

    Myślę, że nabyłeś chińszczyznę i zatarłeś silnik lub zapomniałeś o oleju. Gaźnik do przeglądu, założyć świecę o właściwej ciepłocie oraz sprawdzić czy nie został przestawiony zapłon (czy na kole magnesowym nie został ścięty klin.
    Kolego stare przysłowie mówi, że co jest dobre nie trzeba ruszać.

    0
  • #3 24 Lip 2009 22:38
    fortronik
    Admin Sprzętu Medycznego

    Jak to jest 4T to może, źle ustawiony rozrząd

    1
  • #4 25 Lip 2009 11:15
    graczykshow
    Poziom 19  

    też obstawiam rozrząd bo kolega napisał też że ciężko odpala

    0
  • #5 26 Lip 2009 13:11
    Dreamskiller
    Poziom 8  

    Sama wymiana cylindra nic Ci nie pomoże musisz również wymienić dyszę w gaźniku na większą najlepiej 90# (do cylindra 80ccm) co wiąże się również z regulacją gaźnika!
    Skoro wymieniałeś cylinder pewnie złe ustawiłeś rozrząd i zawory (powinny być na 0,05 ssący i wydechowy)

    proszę bardzo tutaj masz wszystko opisane wystarczy tylko poczytać

    Code:
    http://skuterownia.com.pl/index.php?main_page=page&id=2&chapter=1


    pozdrawiam!

    1
  • #6 26 Lip 2009 21:23
    speeeed92
    Poziom 9  

    zawory rozrząd itp sa oki

    Dodano po 2 [minuty]:

    chyba jak by był zatarty to by wo gule nie odpalał

    0
  • #7 27 Lip 2009 10:03
    chudy911
    Poziom 14  

    A założyłeś z powrotem cylka 50ccm ?
    Skoro po kilku dniach osłabł sprawdż kolor dzwonu sprzęgła,jak będzie przebarwiony to dzwon jest do wymiany i on będzie przyczyną spadku szybkości.
    A może być i tak że ta 80 się zatarła,takie są skutki kupowania badziewia na allegro.
    A po za tym przy wymianie cylka na mocniejszy konieczne jest zestrojenie wszystkich podzespołów ze sobą czyli ciężary rolek wariatora,sprężynek sprzęgła i centralnej sprężyny sprzęgła no i oczywiście porządne wyregulowanie gażnika chodż na montowanym seryjnie jest to wręcz nie możliwe.

    0
  • #8 28 Lip 2009 21:07
    speeeed92
    Poziom 9  

    całe sprzęgło jest nowe bo tez myslałem ze to jest przyczyna czy to moze byc wariatora wina bo rolki sa nowe

    0
  • #9 28 Lip 2009 21:24
    Dreamskiller
    Poziom 8  

    Ile gramów? może kupiłeś zły rozmiar

    1
  • #10 28 Lip 2009 21:45
    chudy911
    Poziom 14  

    Najlepiej będzie jak napiszesz co dokładnie wymieniałeś i w jakiej kolejności,wtedy będziemy po kolei dochodzić co jest przyczyna spadku mocy.

    0
  • #11 29 Lip 2009 12:39
    speeeed92
    Poziom 9  

    na 80 ccm zaczeły sie palić świece na nowej zrobiłem około 200 metrów na świecy NGK za 40zł jechał 60-65 a jak przełozylem na 50 to 40 i wymieniłem rolki 3.5 gr i sprzęgło

    0
  • #12 30 Lip 2009 18:56
    chudy911
    Poziom 14  

    Winą za tak małą szybkość mogą być zbyt lekkie rolki,a co jest przyczyną palenia świec? hmm może zakładasz świece o zbyt małej ciepłocie i się przegrzewają.

    0