Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel podłączenie sterowania

25 Lip 2009 00:45 3399 6
  • Poziom 10  
    witam mam prośbę do szanownych kolegów ;)
    Mianowicie chcę zamontować sterowanie radia z kierownicy.
    Patrzyłem na schemat ze strony http://studio24.prv.pl/
    ale tutaj niestety nie ma opisanych kolorów.
    Moje sterowanie pochodzi od vectry B
    widzę, że trzeba podłączyć pod styki 2,5,8 ale niestety nie wiem które kable trzeba tam podłączyć, czy jakoś miernikiem uda mi się sprawdzić, który kabel idzie, do którego styku??

    opiszę mniej więcej mój pilot
    wychodzi z niego 7 kabli: z czego 3 idą do drugiej części pilota, a 3 idą do wyjścia, a jeden kabel jest od sygnału dźwiękowego, ale raczej on na nic nie wpływa??
  • Poziom 10  
    Fakt, głównie mi chodzi jak to podłączyć, tzn który kabel gdzie przyczepić, żeby działało. Nie wiem czy muszę założyć dodatkowo jakieś diody, czy też oporniki??

    I tak wygląda mniej więcej schemat tego

    I tutaj moje głowne pytanie do którego kabla mam przyczepić z kostki ISO-A styki nr 2,5,8 (SWC, GND, ANT. REM)


    opel podłączenie sterowania
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Drabinka rezystorowa (schemat na studio24) jest podłączona poprzez spiralę w kolumnie kierownicy do styku SWC = Steering Wheel Control i do masy.
    Przewody powinny być fabrycznie w wiązce.
    Rezystory są pod klawiszami w kierownicy więc jak to jest fabryczny zestaw to nic nie musisz dodawać.
    No chyba że jakiś rzeźbiarz wymienił rezystory co niektórzy psuje tu proponują.

    N.
  • Poziom 10  
    OK, tylko nigdy nie było oryginalnego sterowania w astrach F :/ i włąsnie tutaj moje pytanie które dokładnie kable od sterowania muszę połączyć z wtykiem radia?? bo ten schemat mi naprawdę wiele nie mówi :/
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    do samego sterowania wystarczy Ci masa (brązowy) i niebieski z czerwonym paskiem - opisany jako SWC. Nie pomyl z prędkością pojazdu (SDV), bo kolor kabla jest tena sam. Wpinasz się w gniazdo ISO, wtyk zasilający, pierwszy dolny pin od strony szpindla
  • Poziom 10  
    dzięki, teraz już mi się trochę rozjaśniło :)
    jutro zobaczę jak to podłączyć :D