Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

monitoring central alarmowych

adam_mk 28 May 2004 09:52 2271 4
Optex
  • #1
    adam_mk
    Level 20  
    Czy ktoś spotkał sie z praktycznym zastosowaniem formatu "extended"?
    Jakie typy stacji monitorowania to praktycznie obsługują? (które potrafią to wiem, ale kto tego używa, dlaczego i kiedy?)
    Pozdrawiam Adam M.
  • Optex
  • #2
    sabret
    Level 21  
    powiem szczerze ze sie nie zastanawiałem wiem ze extendet to rozszerzenie kodu zdarzenia o kod obiektu,np. jezeli alarm z czujnika nr. to kod 12,a numer obiektu to 1234 to kod przekazany do stam. bedzie wygladał tak 121234.o ile dobrze pamietam ze szkolenia, pracuje na centurionie i nie ma tam potrzeby konfiguracji tego,ale szczerze mówiac najlepszy format to CONTACT ID,proponuje sie odezwac do chłopaków z noktona moze to bardziej pojaśnia.
    www.nokton.pl
  • Optex
  • #3
    ARservice
    Level 21  
    Wiekszosc typowych stacji monitorujacych obsługuje ten typ formatu.Format Contact ID jest bardzo dobry ale nie w polsce-niestety nasze linie telefoniczne sa do kitu po prostu TP.SA.To akurat mowie z 10 letniego doswiadczenia instalatora.Pozdrzwiam.
  • #4
    adam_mk
    Level 20  
    Wszystko fajnie, ale...
    Formaty rozszerzone mają postać KONTO+KWALIFIKATOR ZDARZENIA, powtórzenie, KWALIFIKATOR KWALIFIKATOR KWALIFIKATOR NR LINII (UŻYTKOWNIKA), powtórzenie. np. 123 4, 123 4, 444 2 444 2.
    Obiekt 123 zdarzenie 4 kodem (z linii) 2.
    Mnie chodzi o to czy ktokolwiek wykorzystuje te formaty w swojej pracy.
    Zostałem zapytany przez potencjalnego klienta "czy możecie obsługiwać w monitoringu różne formaty i czy jego obiekt może być w formacie extended, bo mu ktoś powiedział, że to najlepiej, bo niesie najwięcej informacji" Oczywista bzdura, ale klient nasz pan. Nie na wszystko jednak można się zgodzić. Bardzo wiele central potrafi generować takie formaty. Czy ktokolwiek je praktycznie załączał i jeżeli tak to dlaczego (mając inne, lepsze do wyboru)?
  • #5
    kris1966
    Level 18  
    jak pracowałem w agencji to to używaliśmy rozszerzeń żeby można było powiedzieć klientowi zkturej czujki był alarm ale ostatnio widziałem nadajnik wpięty do syreny alarmowej i koniec (baaaaaardzo dużą firma)