Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NOKIA N95 8GB , Ktory program do GPS użyć ?

27 Lip 2009 19:20 7780 10
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie . Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Noki n95 8gb, ale niestety jestem kompletnie zielony w sprawach związanych z nawigacją :/ Nie wiem jaki program wrzucić tak abym nie musiał korzystać ciągle z połączenia płatnego z sieci/ internet. Znajdzie się ktoś tak dobry, i pomoże?
    XD
  • Poziom 12  
    Witam.Polecam TomTom,garmin,i nokia maps...jak Ci nie wystarczy to można wrzucić jeszcze inne.Można mieć wszystkie razem.Oczywiście w danym momencie będzie działać jedna.jak Szukaj,a znajdziesz na pewno.Jak nie znajdziesz to się odezwij,coś poradzimy....
  • Poziom 1  
    marek216,z tego co czytalem to chyba germina xt10.Teraz kupilem sobie nowa Nokie N95 8GB poprzednio mialem wgrany tom-tom6,dzialal w miare dokladnie,lecz....Cos w nim bylo brak???Teraz sie morduje nad wgraniem germina..To oczywiscie moja sugestia,zycze wiec powodzenia.
  • Moderator - GSM
    e-g34 napisał:
    marek216,z tego co czytalem to chyba germina xt10.Teraz kupilem sobie nowa Nokie N95 8GB poprzednio mialem wgrany tom-tom6,dzialal w miare dokladnie,lecz....Cos w nim bylo brak???Teraz sie morduje nad wgraniem germina..To oczywiscie moja sugestia,zycze wiec powodzenia.

Chyba koledze chodzi o GarminaXT

• Poziom 43  
    Cytat:
    marek216,z tego co czytalem to chyba germina xt10

Więc poczytaj jeszcze troszkę zanim zabierzesz głos w dyskusji.
  • Poziom 2  
    A ma ktos pomysl jak zlamac symbiana w tej noki ? mecze sie juz z tym 3 dni... ;/
  • Poziom 11  
    To jest w miarę proste ale do germnia mobile XT nie musisz łamać symbaiana.Robiłem to na nowej noki 6650d
  • Poziom 2  
    hmm