Witam
Mam Daewoo Espero 1.5 z LPG
Dzisiaj na LPG auto zaczeło mi strasznie mulić, jakby miał mało mocy, po
przełączeniu na benzynę auto działą normalnie, ma kopa. Na gazie, na
zimnym silniku ma też falujące obroty i często gaśnie, po rozgrzaniu
silnika chodzi wmiare dobrze.
Na benzynie chodzi dobrze i ma moc, chociaz zdazyło się kilka razy że gasł na luzie, ale baaardzo żadko.
Niewiem czy to tez trzeba podawać ale w butli mam jeszcze z 10L gazu.
Co moze być przyczyną ?
Oczywiscie ma wymienione świece, przewody WN i filtr oleju, powietrza, paliwa (od benzyny) (części eksploatacyjne).
Na benzynie odpala na dotyk (moze 1/2 sekuny) i jezdzi ok, sporadycznie obroty spadną i zgaśnie.
Podsumowując objawy:
- mułowatość na LPG (po wcisnięciu gazu do połowy jedzie jakotako, jak wcisnęgaz do konca to silnik sie dławi i traci moc)
- falowanie i gaśnięcie na LPG na zimnym silniku
Mam Daewoo Espero 1.5 z LPG
Dzisiaj na LPG auto zaczeło mi strasznie mulić, jakby miał mało mocy, po
przełączeniu na benzynę auto działą normalnie, ma kopa. Na gazie, na
zimnym silniku ma też falujące obroty i często gaśnie, po rozgrzaniu
silnika chodzi wmiare dobrze.
Na benzynie chodzi dobrze i ma moc, chociaz zdazyło się kilka razy że gasł na luzie, ale baaardzo żadko.
Niewiem czy to tez trzeba podawać ale w butli mam jeszcze z 10L gazu.
Co moze być przyczyną ?
Oczywiscie ma wymienione świece, przewody WN i filtr oleju, powietrza, paliwa (od benzyny) (części eksploatacyjne).
Na benzynie odpala na dotyk (moze 1/2 sekuny) i jezdzi ok, sporadycznie obroty spadną i zgaśnie.
Podsumowując objawy:
- mułowatość na LPG (po wcisnięciu gazu do połowy jedzie jakotako, jak wcisnęgaz do konca to silnik sie dławi i traci moc)
- falowanie i gaśnięcie na LPG na zimnym silniku