Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aktywacja nowego numeru w Orange

ADEK1000 30 Lip 2009 21:29 15787 6
  • #1 30 Lip 2009 21:29
    ADEK1000
    Poziom 24  

    Witam.

    Niedawno, bo 28.07. podpisałem w salonie Orange nową umowę na usługi telekomunikacyjne z tzw. nowym numerem telefonu (nowa karta SIM). Zakupiłem do tego po promocyjnej cenie (przy umowie na 3 lata) nowy tel. NOKIA E-51.

    W związku z powyższym mam pytanie.

    Ile czasu od chwili podpisania umowy Orange aktywuje mi kartę SIM (nr tel.) minął własnie 2 dzień i nic. Niecierpliwie się już, bo w Erze, jak rok temu podpisywałem umowę na abonament też wraz z nowym aparatem tel., to aktywację numeru miałem jeszcze tego samego dnia (za około 2 godz.) jak dobrze pamiętam.
    Ile w Orange trwa zwykle aktywacja numeru (nowego)?

    Wiem,że regulaminowo jest to do 7 dni, ale ile tak realnie?

    Wie ktoś może?

    Czekam na Państwa odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

    -Adam-

    0 6
  • Pomocny post
    #2 30 Lip 2009 21:33
    papik1
    Poziom 12  

    Osobiście przy umowie z operatorem mój nowy numer został zaaktywowany po około 24-48 godzinach. Moim zdaniem nie zaszkodzi się pofatygować do najbliższego salonu i się konkretnie dopytać. Pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #3 30 Lip 2009 21:34
    Richter
    Poziom 31  

    Tak trwa do 24h. Należy po tym czasie uruchomić telefon ponownie, jak nie uruchomisz to nie będzie nadal aktywny. Jeśli chodzi o Orange to nie dziw się że tak długo trwa z dostępnych operatorów są najgorsi pod względem obsługi klienta mają ich w głębokim poważaniu. Wiem z doświadczenia najlepiej zadzwoń do biura obsługi choć wątpię że się dodzwonisz do nich.

    0
  • #4 30 Lip 2009 21:37
    ADEK1000
    Poziom 24  

    papik1 napisał:
    Osobiście przy umowie z operatorem mój nowy numer został zaaktywowany po około 24-48 godzinach. Moim zdaniem nie zaszkodzi się pofatygować do najbliższego salonu i się konkretnie dopytać. Pozdrawiam


    Witam ponownie.

    W salonie, Pani z tego salonu, mi powiedziała,że góra 1-2 dni i będzie OK już, a tu nic.... - dziś byłem już w tym salonie w dzień i Pani zaczęła mówić to samo, co konsultanci z BOK Orange spod *100 - do 7 dni :-/.


    Ile to może jeszcze potrwać, wie ktoś może, Proszę o odpowiedzi tak z własnego doświadczenia.

    Na czym, tak ogólnie polega aktywacja numeru?
    Na "włączeniu go" do centrali?
    Czy na czymś innym.

    Wie ktoś może?

    Acha - jeszcze jedno - a propo aktywacji, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale od pewnego czasu po włączeniu tego telefonu (NOKIA E-51) przy aktywnej funkcji Informacje o Sieci informacja o sieci pokazuje się na wyświetlaczu telefonu i oczywiście jest aktywna (reaguje na przelogowywanie się telefonu). Więc już chyba jakiś kontakt z BTS-ami ma? Czy nie?

    Proszę również o odpowiedzi na to pytanie.

    Proszę o odpowiedzi na powyższe pytania.

    Czekam.
    Pozdrawiam.

    -Adam-

    -1
  • #5 31 Lip 2009 08:23
    ADEK1000
    Poziom 24  

    Witam ponownie.

    Proszę o dalsze odpowiedzi.
    Bardzo się już tym wszystkim niecierpliwie.

    W dalszym ciągu dzwoniąc pod mój nowy nr telefonu jest tylko komunikat z centrali: "Przepraszamy, nie ma takiego numeru. Sprawdź numer i spróbuj ponownie", co oznacza,że dalej nie ma aktywacji tego numeru :-/
    Jak Państwo myślicie, kiedy będę miał już zaaktywowany nowy nr telefonu w Orange (na abonament)?

    I jeszcze jedno pytanie:

    Czemu np tzw. "telefony na kartę" są od razu aktywne (po włożeniu karty SIM do aparatu tel.), a telefony na abonament są dopiero aktywne po jakimś czasie? Czemu tak jest? IOd czego to zależy?

    Proszę również o odpowiedzi na powyższe pytania.

    Czekam.
    Pozdrawiam.

    -Adam-

    0
  • Pomocny post
    #6 31 Lip 2009 08:48
    Richter
    Poziom 31  

    W Firmach jak bierzesz telefon też tak jest. Jak fon dotrze do ciebie to się aktywuje dzwoniąc lub wysyłając kartę aktywacyjną. Takie zabezpieczenie przed kradzieżą np.

    0
  • #7 31 Lip 2009 17:44
    ADEK1000
    Poziom 24  

    Witam.

    Dziś o godz. 13:21 mój nowy nr tel. w Orange został aktywowany, także temat już zamykam.

    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam.
    -Adam-

    1