Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mostkowanie DVD - jak to zrobić?

Exilim 31 Lip 2009 00:02 1188 5
  • #1 31 Lip 2009 00:02
    Exilim
    Poziom 8  

Witam. Chcialbym zmostkowac moje DVD... Ale nie wiem Jak to zrobic i czy w ogole mozna to zrobic... Jestem w tym calkowicie "zielony"... To jest DVD Elta 80Watt system 5.1... Chcialbym zmostkowac dwa kanaly, poniewaz sa mi nie potrzebne...

Przepraszam, ze bez Polskich liter, ale jestem za granica... I jest tutaj angielski windows... Pozdrawiam!Exilim

• #2 31 Lip 2009 00:36
    fuutro
    Poziom 43  

Nie otrzymasz tego co chcesz bez większych przeróbek a jeśli jesteś zielony w temacie to zostaw to. Zawsze możesz na dwa kanały podać to samo i mieć na dwóch kolumnach to samo, a nawet więcej jeśli wszystko dobrze ustawisz lub też zaoszczędzisz transformatorowi wysiłku niczego nie podłączając i zostawiając wszystko jak jest.

• #3 31 Lip 2009 00:49
    ghost
    Poziom 23  

wyjsc glosnikowych sie nigdy nie mostkuje - powinienes miec w menu urzadzenia mozliwosc zmiany na tryb stereo (lub mozliwosc wybrania jaki zestaw glosnikow posiadasz) - czesto ten tryb nazywa sie "stereo - downmix"

Pisze bez polskich znakow zebys nie mial krzakow na ekranie ;)

• #4 31 Lip 2009 00:54
    Exilim
    Poziom 8  

Kolego, Ale do tego DVD nie mam zadnej instrukcji, ani nawet pudelka... Same DVD z Pilotem... A nie potrzebuje tych dwoch kanalow... Wiec chcialem cos z tym zrobic... Mozna jakies dokladniejsze wksazowki?

Edit:
    Dodam jeszcze, ze DVD mam podlaczone pod komputer (Laptop)

• #5 31 Lip 2009 09:56
    398216
    Usunięty  
  • #6 01 Sie 2009 13:29
    Exilim
    Poziom 8  

Ok... Dziękuje za wszelkie odpowiedzi :) Temat można zamknąć.:)

Black Friday do -15%
Zamknij