Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka Instalacja gazowa do Volvo s60 2litry Turbo 2002

cex 31 Lip 2009 22:15 4415 2
  • #1 31 Lip 2009 22:15
    cex
    Poziom 10  

Jezeli ktos moze to prosze o pomoc w dobraniu podzespolow do instalacji gazu do volvo s60 2 litry turbo Anglik
    Nie dbam o koszty bo chce cos solidnego co bedzie sluzylo dlugo i bez awarii /he he przynajmniej tak zakladam
    Siedze od 4 dni na necie i czytam na forach i stronach wszystko na temat instalacji gazowych. Jestem powiedzmy szczeze zielony w tym temacie, ale mam juz zarys jakich podzespolow warto uzywac a jakich nie /z tego co wyczytalem w necie/.
    Na pewno bede instalowal gaz w tym miejscu AC Spółka Akcyjna Białystok
    /wydaje mi sie ze najlepiej zrobic to bezposrednio u producenta/
    Planuje taka konfiguracje
    Sterownik STAG-300 plus lub STAG-300 premium /ewentualnie STAG-4/ tylko nie wiem dokladnie jakie sa roznice miedzy nimi z tego co wyczytalem na stronie AC to najlepiej wg. mnie wybrac STAG-300 plus
    Listwa RAIL lub matrix hd344
    Reduktor DAMEX-u SCORPION ST do 280KM
    o co chodzi z tymi ohm-ami 1ohm 2ohm i 3ohm ??
    Kolega ma STAG-300 w Audi A6 2,4 i nie narzeka caly czas chodzi bez problemu jest tylko jeden malutki problem
    jak naciska gaz to samochod przyspiesza doslownie po sekundzie tak jak by byl opuzniony moment wtrysku gazu /na benzynie tego nie ma/ w tej sytuacji jestem zielony czy wszystkie instalacje tak maja czy moze jest to wina jakiegos podzespolu.

Wszystko co pisalem wywnioskowalem z opisow na forach i stronach takze prosze o wyrozumialosc i z gory wielkie dzieki za pomoc.
    Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN

-1 2
  • #2 31 Lip 2009 23:38
    dariusz105
    Poziom 26  

jeśli koszty nie grają roli i sprzęt ma być z najwyższej półki podjedz do
    "Migaz-S" Instalacje LPG Legalizacja Zbiorników