Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaka Instalacja gazowa do Volvo s60 2litry Turbo 2002

31 Jul 2009 22:15 4568 2
  • Level 11  
    Jezeli ktos moze to prosze o pomoc w dobraniu podzespolow do instalacji gazu do volvo s60 2 litry turbo Anglik
    Nie dbam o koszty bo chce cos solidnego co bedzie sluzylo dlugo i bez awarii /he he przynajmniej tak zakladam
    Siedze od 4 dni na necie i czytam na forach i stronach wszystko na temat instalacji gazowych. Jestem powiedzmy szczeze zielony w tym temacie, ale mam juz zarys jakich podzespolow warto uzywac a jakich nie /z tego co wyczytalem w necie/.
    Na pewno bede instalowal gaz w tym miejscu AC Spółka Akcyjna Białystok
    /wydaje mi sie ze najlepiej zrobic to bezposrednio u producenta/
    Planuje taka konfiguracje
    Sterownik STAG-300 plus lub STAG-300 premium /ewentualnie STAG-4/ tylko nie wiem dokladnie jakie sa roznice miedzy nimi z tego co wyczytalem na stronie AC to najlepiej wg. mnie wybrac STAG-300 plus
    Listwa RAIL lub matrix hd344
    Reduktor DAMEX-u SCORPION ST do 280KM
    o co chodzi z tymi ohm-ami 1ohm 2ohm i 3ohm ??
    Kolega ma STAG-300 w Audi A6 2,4 i nie narzeka caly czas chodzi bez problemu jest tylko jeden malutki problem
    jak naciska gaz to samochod przyspiesza doslownie po sekundzie tak jak by byl opuzniony moment wtrysku gazu /na benzynie tego nie ma/ w tej sytuacji jestem zielony czy wszystkie instalacje tak maja czy moze jest to wina jakiegos podzespolu.

Wszystko co pisalem wywnioskowalem z opisow na forach i stronach takze prosze o wyrozumialosc i z gory wielkie dzieki za pomoc.
    Regulamin, p.15. Popraw treść postu, lub trafi on do kosza. ElpigazN
  • Level 26  
    jeśli koszty nie grają roli i sprzęt ma być z najwyższej półki podjedz do