Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bosch Dect-COM 757

30 Maj 2004 10:04 1167 7
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich
    Mam pytanie czy może ktoś wie jak zalogować słuchawkę do bazy w telefonie bosch dect com 757 .A może ktoś wie gdzie mogę znależć instrukcję obsługi do tego telefonu .Telefon jes przywieziony z Niemiec i dziłał po podłączeniu ,tylko ja coś przestawiłem w menu i teraz nie widzi bazy.
  • Poziom 2  
    Dzięki za szybką odpowiedż, ale jestem nowicjuszem na tym forum i chyba mam za mało punktów a żeby ten pdf ściągnąć .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Dziękuję bardzo za punkty ,nie odzywałem się ,bo całe popołudnie walczyłem z tym telefonem i nic nie wskurałem ,ciągle nie mogę zalogować słuchawki do bazy.Do części ustawień w menu nie mogę się dostać .Może jest jakiś kod który resetuje wszystkie ustawienia?
  • Poziom 16  
    Witaj.
    Prawdopodobnie są zablokowane PIN'em . Popróbuj standartowych ko0mbinacji typu 1234 , 0000, itp.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Witam. Czy może ktoś wie jaka może być to usterka przy telefonie bosch com 757 jeżeli w czasie rozmowy co jakiś czas słychać pikanie tak jakby tracił łączność. No i nie ma zasięgi słuchawka działa może w odległości 2m. Proszę o pomoc. Co można by zrobić żeby działał poprawnie. Pozdrawiam.
  • Poziom 24