Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SuperTani zestaw -> radio + wzmacniacz do 350zł

01 Sie 2009 21:51 9094 43
  • Poziom 13  
    Witam!

Zakupiłem niedawno Opla Astrę F z mini Car Audio.
    Dwa głośniki systemowe i skrzynia basowa "rainbow".

Oznaczenia na głośniku - skrzyni:

Do tej pory głośniki w samochodzie ograniczały mi się do dwóch skromnych generatorów dźwięku, gdzie basy przypominały uderzenie palcem w szybę.
    Proszę więc o wyrozumiałość dla mojej niewiedzy.

Dodam także, że FAQ przeczytałem i przejrzałem główne wątki przyklejone, jednak jestem naprawdę zielony i nieogaraniam.

Tak więc mam takowe nagłośnienie, ale brak... radia i wzmacniacza.
    Mam na to 399zł.

Radio musi mieć USB bądź AUX i być w miarę dobre (bezawaryjne).
    Wzmacniacz ma być bezawaryjny i uciągnąć takie głośniki.
    To są moje prioritety.

Czy da się coś znaleźć w miarę w tej cenie - do 399zł ?

Proszę o pomoc.
  • Poziom 28  
    A na przodzie co gra ?
    Wzmacniaczem chcesz tylko skrzynie napedzic ?
  • Poziom 13  
    Cytat:
    A na przodzie co gra ?

Sprzedawca powiedział - "głośniki systemowe" - cokolwiek to znaczy. Ile mają mocy, czy coś, zapytam jutro.
    Cytat:
    Wzmacniaczem chcesz tylko skrzynie napedzic ?

A trzeba coś więcej :| ?
    Mówiłem, że jestem zielony w tych sprawach...
    Cytat:
    Kenwood KDC-W4044 rewelacja w tej cenie i posiada USB ale niestety kosztuje około 350zł

Mam 150zł, a nawet chciałbym trochę zostawić...
    Cytat:
    Używki wchodzą w grę?

No, jeżeli z nowego sprzętu nic nie wypali, to tak.

O radiu myślę LG LAC-5800R - co sądzicie?
    O wzmacniaczu myślę, ale nic nie wiem.
    Wynalazki z Allegro nadadzą się do czegoś?
    Piszę tu o:
    MOSFET TL-X100 czy C238 za 55zł
    VOICE KRAFT C238 70zł

Proszę o opinie, odpowiedzi, porady...
    Dziękuje serdecznie za pomoc.
  • Poziom 17