Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A 6 bład 004110

fil2006 03 Aug 2009 09:38 4130 5
  • #1
    fil2006
    Level 27  
    Witam .Błąd silnika nieznany ,silnik 2.7 diesel audi a 6 2007 rok .
    Błąd 004110 lub P100 E.moze ktos wie co to za błąd? Zczytane vcds
  • #3
    fil2006
    Level 27  
    wielkie dzieki ,teraz znowu musze namierzyc ten błą bo nic nie mam na ten temat ,czy bedzie w KTS ?
  • #5
    fil2006
    Level 27  
    P100E 04110 Torque reduction due to turbocharger protection
    dzieki momik

    Dodano po 26 [minuty]:

    to nie bedzie proste ,wynika ze redukuje ciegno regulatora sprezarki nastawnika ,tylko czemu ?trza sprawdzic cisnienie doladowania wpierw.

    Dodano po 5 [sekundy]:

    to nie bedzie proste ,wynika ze redukuje ciegno regulatora sprezarki nastawnika ,tylko czemu ?trza sprawdzic cisnienie doladowania wpierw.
  • #6
    fil2006
    Level 27  
    Środa,05,Sierpień,2009,16:30:29:30139
    Wersja VCDS: AKP 805.1
    Wersja danych: 20080903

    więc takie błędy głosił tester ,przyczyną był nieszczelny intercooler zamontowany po wypadku ,klejony jakiś ,bardzo trudne to było dlatego że nieszczelnośc na początku była minimalna nie wykrywał tego sterownik podczas jazdy ,cisnienie doładowania było ok.

    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Adres 01: Silnik
    Numer seryjny sterownika: 4F1 910 401 R
    Komponent i/lub wersja: 2.7L V6TDI 000CG 0030
    Kodowanie: 0011382
    Kod serwisu: WSC 02335
    3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    009263 - Nieznany kod błędu
    P242F - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00100001
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 6
    Przebieg: 43123 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2007.01.10
    Czas: 08:38:50

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 756 /min
    (bez jednostek): 84.6
    (bez jednostek): 18.5
    (bez jednostek): 44.5
    Temperatura: 141.6*C
    Ciśnienie rzecz.: 20.4 mbar
    Ciśnienie: 0 mbar

    004472 - Liniowa sonda Lambda/pulsujący strumień jonów: przerwa
    P1178 - 000 - - - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00110000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 43131 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2007.01.10
    Czas: 14:54:41

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 1428 /min
    Moment obrotowy: 210.6 Nm
    Prędkość: 58.2 km/h
    Cykl pracy: 20.9 %
    Ilość powietrza/Obr.: 628.6 mg/suw
    (bez jednostek): 0.80
    (bez jednostek): 8.0

    000565 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji
    P0235 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00110001
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 43132 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2007.01.10
    Czas: 17:37:42

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 2184 /min
    Moment obrotowy: 409.5 Nm
    Prędkość: 65.0 km/h
    Ciśnienie rzecz.: 2264.4 mbar
    Ciśnienie rzecz.: 1795.2 mbar
    (bez jednostek): 587.5
    Temperatura: 45.9*C


    Kody gotowości: 0 0 0 0 0

    Dodano po 8 [minuty]:

    dopiero po ok 150 kilometrach nieszczelność się powiekszyła i usłyszałem testerem własnym zwanym uchem .Jeszcze jedna ciekawostka ,w samochodach marki audi z filtrem czastek stałych nie wolno jezdzić gdy jest problem z nieszczelnością w układzie doładowania {nieszczelny intercooler ,przewody doladowania ,itp} dlatego że od razu odbija się to na zasadzeniu z ang {.soot mass load} filtra czastek ,a jesli przekroczy wartość 68 gram to nie zalecają wypalania sadzy testerem bo pisze w instrukcji że może samochód spłonąć.

    Dodano po 8 [minuty]:

    więc po przejechaniu ok 100 km z nieszczelnym intercoolerem zanieczyścił się do 72 gram ,poszedłem więc na ryzyko i auto na podnośnik ,2 gasnice w pogotowiu i uruchomiłem procedure wypalania f.cz.stałych .Wedle instrukcji serwisowych powinien być wymieniony na nowy.Wszystko przebiegło pomyślnie ,wypaliło się procedura sama się zakończyła .Wartości w kanale 104 spadły do 7.5 i 1.5 wiersz 2 i 3 .Zobaczymy jak to sie odbije na silniku itp ,facet jezdzi jest ok .

    Dodano po 3 [minuty]:

    Aha podczas procedury nagrzewa się wszystko strasznie nie zalecam robic tego na trawie czy jakichs smieciach pod samochodem typu butelki plastikowe ,papiery itp.