Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozdzielenie sygnalu z satelity - alternatywa

07 Sie 2009 08:42 7330 17
  • Poziom 2  
    Hej,
    na poczatku chcialem zaznaczyc, ze jestem zupelnym amatorem, wiec jakbym napisal cos glupiego to prosze od razu mnie skorygowac.
    Chcialbym rozdzielic sygnal z satelity w domku jednorodzinnym. Sprawa jest troche bardziej skomplikowana, gdyz w domu przygotowana jest juz instalacja (okablowanie) - do kazdego pokoju gdzie ma byc TV ida zwykle kable antenowe, ktora lacza sie w jednym miejscu w piwnicy. Po przejrzeniu forum n.t. rozdzialki cyfry zauwazylem, ze potrzebne sa kable telefoniczne badz ethernet (co potwierdza np prosty schemacik pokazany na tej aukcji: http://allegro.pl/_new_splitter_cyfra_nowe_karty_c_ok_od_ss.html).
    Moje pytanie jest nastepujace: Chcialbym aby na kazdym telewizorze byla mozliwosc ogladania wszystkich kanalow z pakietu jaki zakupie (najpr. Cyfry+). Czy jest to mozliwe (moze istnieja jakies konwertery zeby puscic sygnal przez biezaca instalacje), czy nalezy sobie kupic zwykla antene, postawic ja na dachu i obierac 3 kanaly TV?
    Z gory dziekuje za odp. i wyrozumialosc.

Pozdrawiam

Moderowany przez Mirek Z.:

Link do aukcji skróciłem - p.10.11 regulaminu!

• Computer Controls
  • Computer Controls
  • Poziom 2  
    Dzieki serdeczne za link! Tak wiec co chcialbym zrobic to cos takiego:
    http://www.dipol.com.pl/schemat_instalacji_tv...tiswitchu_w_domu_jednorodzinnym_schemat04.htm
    Niepotrzebne mi zupelnie monitorowanie, ale schematu bez tego nie znalazlem.
    Teraz pytanie: jaki rodzaj kabli musi isc od multiswitcha do gniazda i czy jest szansa przerobienia czegos takiego co mniej wiecej mam: http://www.dipol.com.pl/schemat_instalacji_tv...elitarnej_w_domu_jednorodzinnym_schemat02.htm wlasnie na w/w bez kucia scian i ciagniecia nowych kabli?
    Pozdrawiam