Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak ustawic zegar kuchenka mastercook

07 Sie 2009 16:56 74599 6
  • Poziom 2  
    wprowadzilem sie do mieszkania jest tam calkiem nowa kuchenka elektryczna klasa A wiecej oznaczen nie ma , niestety bez ustawionoge zegara nie dziala pierkarnik , probowalem ustawic samodzielnie ale niestety nie raguje na przyciski pod zegarem , dodam ze nie mam instrukcji oblusgi i nie moge chwilowo skontaktowac sie z wlascicielm prosze o pomoc :) z gory dziekuje
  • Poziom 21  
    Mógłbyś chociaż dać jakieś zdjęcie tej kuchenki, zeby było widać przyciski, wyświetlacz itd.
  • Poziom 2  
    akurat nie jestem w domu

    dodam jeszcze ze
    mastercook klasa A + tylko tyle jest napisane na przodzie kuchenki niestety nie moge zlokalizowac nic wiecej ... zegar jest po lewej stronie , 4 palnikowa plyta grzewcza... nie jestem w stanie jej nistety wysunanc jest zle zabudowana wrecz przyklejona , z gory dzieki za jakakolwiek wskazowke
  • Poziom 21  
    Ile jest przycisków? Ja sie na tym nie znam, wiem tylko jak jet u mnie. A że jest podobnie z piekarnikiem to jakoś automatycznie pomyslalem ze moze podobnie...
  • Poziom 2  
    hmm pod zegarem mam 4 przyciski i po wciskaniu , przytrzymywaniu zero reakcji , nie wiem jak inaczej mozna ustawic ten zegar :) a mogloby sie wydawac ze to takie proste :)

    Dodano po 16 [minuty]:

    jak ustawic zegar kuchenka mastercook

    https://obrazki.elektroda.pl/98_1249659232.jpg

    kuchnia wyglada dokladnie tak wiec to chyba model
    Mastercook KC 2470 X Plus
  • Poziom 21  
    Myślałem, że moze jest tak jak u mnie. Niestety w takiej sytuacji nie pomogę...
  • Poziom 24  
    Witam.

    Nacisnąć i trzymać, dwa lewe przyciski, dwoma prawymi ustawić bieżący czas(w górę, w dół), puścić lewe przyciski, po 5 sek. czas jest zapisany.

    Pozdrawiam.


    A może, ma 4 przyciski i pokrętło?
    Wtedy, trzymać dwa środkowe, czas ustawia się pokrętłem.