Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dziwny Citroen

konradx 31 Maj 2004 21:32 1320 4
  • #1 31 Maj 2004 21:32
    konradx
    Poziom 18  

    Witam wszystkich elektrodowiczów. Chiałbym rozwiązac jeden problem, związany z moim samochodem. Dzieją się z nim niezwykłe rzeczy. Niedawno byłem montować inst. gazową, i co się okazało, że prycha, powymieniałem przewody wysokiego napięcia,świece też były nowe ,niedawno zmienione, odczyściłem sondę lambda i halla, oczyściłem wszystkie styki, nawet na kopułce, Ciśnienie w cylindrach jest jednakowe, do momoentu oddania samochodu do gazownika wszystko było oki. po zainstalowaniu zaczęło sie od prychania, najpierw na gazie potem nawet na benzynie, ale tylko przy wysokiej temp. silnika- 80-95st Celsjusza. Byłem u gazownika aby mi to sprawdził co się stało. posprawdzało chłopisko przy mnie i wszystko sprawne. zajechałem do domu i rozpocząłem samodzielne "naprawianie". Założyłęm stare świece jednoelektrodowe i wyobraźcie sobie minęły wszystkie bóle, co do joty, znowu silnik zaczął równo pracować, nie prychał na gazie ani benzynie, do momentu kiedy go dogrzałem do 98st celsjusza, i na nowo prychanie i szarpanie silnikiem, powiedzcie mi co jest z tym badziewiem grane???????????????????????????????? JA nie mam już ani czasu ani sił sie tym zajmować, macie może jakieś propozycje???????????????????

    0 4
  • #2 31 Maj 2004 22:17
    sigi
    Spec od samochodów

    Proszę sprawdzić zawory i katalizator.

    0
  • #3 01 Cze 2004 23:31
    konradx
    Poziom 18  

    ciśnienie po 12,5atmosfery na każdym cylindrze, spaliny CO w normie, poniżej 0,5%

    0
  • #4 02 Cze 2004 17:10
    P.Artek
    Poziom 21  

    Jeśli chodzi o świec zapł.do gazu zawsze powinno stosować się jednoelektrodowe(takie sa zalecenia).Najlepiej specjalne do lpg.Szarpanie moze byc spowodowane tym ze "chłopina" źle podpioł się pod punkt masowy i brak czasami połączenia(częsta dolegliwoś).

    0
  • #5 02 Cze 2004 22:29
    Tomasz
    Poziom 18  

    Witam. Sprawdź skąd masz brane powietrze do kolektora. Fabrycznie jest od przodu i często po montarzu gazu, monter przestawia wlot powietrza tak, aby powietrze nie wpadało do filtra i kolektora powodując gaszenie silnika. Jeżeli wlot jest ustawiony tak, że silnik pobiera ciepłe powietrze , to problemy przez Ciebie opisane mogą być tym spowodowane. Dzieje się tak ponieważ w gorącym powietrzu jest mniej tlenu :!: jak wiadomo ciepły gaz(powietrze) jest rozrzedzony. Trzeba tak umieścić wlot, aby dostarczyć zimne powietrze do silnika z zewnątrz i po problemie :idea:

    Pozdrawiam :bye:

    0