Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odcięcie pompy paliwa w Volvo XC90.

gadulek1 08 Sie 2009 23:27 2862 4
  • #1 08 Sie 2009 23:27
    gadulek1
    Poziom 2  

    Witam,
    Chciałbym zrobic odciecie pompy paliwa w moim xc90. Moze ktoś z Was wie jaki kolor ma przewod do pomy? Bardzo ulatwiloby mi to szukanie( jest tam w sumie kilkadziesiat).
    Jeszcze jedno, czy potem nie bedzie wyswietlal usterek komputer?
    Serdecznie dziekuje za jaką kolwiek pomoc

    0 4
  • #2 08 Sie 2009 23:45
    kazitor23
    Poziom 15  

    pod siedzeniem z tylu masz wtyczki,ktorys z przewodow to pompa,dwa napewno sa od kaczki (wskaznika poziomu paliwa) dwa nastepne to pompa,odepnij wtyczke i sprawdz czy auto pokazuje stan paliwa,jak tak to znalazles odpowiedni przewod,i nie powinno byc bledow :)

    0
  • #3 09 Sie 2009 10:35
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    Przeglądnij opis instalacji alarmu z załącznika.
    Tam masz opisane kilka możliwości zablokowania tego samochodu.
    Również odcięcie pompy paliwa - jasno niebieski przewód.

    1
    Załączniki:
  • #4 09 Sie 2009 10:51
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    gadulek1 może byś napisał jaki rocznik i typ silnika

    0
  • #5 09 Sie 2009 11:20
    gadulek1
    Poziom 2  

    WOW!!!
    Nie sądzilem ze tak szybko otrzymam odpowiedz. Serdeczne podziekowania :D.
    Niestety pod tylnym srodkowym fotelem znalazlem jedynie wtyczke do pasa bezpieczenstwa. Natomiast po rozebraniu progu z lewej strony nie znalazlem w wiazce jasno niebieskiego przewodu(byl niebieski lecz to nie od pompy). Popatrze jeszcze przy bezpiecznikach.
    XC90, rok 2005, 2.5 T.
    Niestety dzis wyjezdzam wiec odezwe sie za tydzien.
    Jestem wdzieczny Wam za jakakolwiek pomoc
    Pozdrawiam,
    gadulek1:D

    0