Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator BCS - sub connect fail

vacq 11 Sie 2009 17:10 9228 10
  • #1 11 Sie 2009 17:10
    vacq
    Poziom 9  

    witam
    rzuciłem hasło na wyszukiwarkę, ale nie znalazłem nic.


    mam problem z rejestratorem BCSDVR0804LNHS. Mianowicie przy logowaniu z zewnątrz (stałe IP) w IE (kilku wersjach) po wpisaniu usera i hasła dostaję komunikat "sub connect fail". Po lanie wszystko działa ok. Sprawdzałem na dwóch różnych routerach, jak również na dwóch różnych łączach (w innych lokalizacjach). Wykluczam więc ich wpływ.

    Co to może być?

    EDIT:
    na stronie napadu jest podgląd do ich rejestratora i też u mnie nie śmiga. :/

    0 10
  • #2 11 Sie 2009 18:49
    speed99mail
    Poziom 14  

    A logujesz się z różnych miejsc za pomocą tego samego komputera?

    A tak z rzeczy ogólnych:

    sprawdzić:
    -IP rejestratora - czyli ping IP Rejestratora z komputera zdalnego
    -czy porty, których rejestrator chce użuwać nie są blokowane
    -zezwalanie na ActiveX
    -zainstalowany DirectX
    -jakie systemy op. obsługuje rejestrator.

    0
  • #3 11 Sie 2009 19:47
    vacq
    Poziom 9  

    Dzięki za zainteresowanie moim problemem.

    Trzy niezależne osoby sprawdzały i nic. Co ciekawe, jedna z nich może się zalogować do przykładowego BCSa na stronie sklepu i wszystko działa (tylko jedna to sprawdzała w sumie). Ale jak próbował zalogować się do mojego, to najpierw dostał komunikat "nieznaleziono urządzenia", a za drugim razem już "sub cennect fail".

    Porty raczej wiem jak przekierować ;) Ale po kolei na Twoje pytania odpowiadam:

    - jak mam z zewnątrz spingować wewnętrzene (??) IP rejestratora ? Bo jeśli chodzi Ci o IP widziane "z Internetu" to pingi idą jak najbardziej, tylko oczywiście router odpowiada,

    - port ustawiony na rejestratorze nie jest zablokowany, bo:
    - po lanie nie ma problemu z logowaniem się (w przeglądarce: http://IP_rejestratora:numer_portu) - no, chociaż to akurat nie świadczy, że port jest otwarty na zewnątrz, ale:
    - z zewnątrz widze ekran logowania więc przekierowanie działa prawidłowo; nie mogę się po prostu zalogować, bo dostaję powyższy komunikat,

    - ActiveX i Direct są (po lanie działa więc ActiveX na pewno nie blokuje),

    - cytując opis na sklepie:
    "podgląd przez sieć: lokalna, klawiatura sieciowa IP, przeglądarka IE, program CMS"
    pod Windą powinno działać :)


    Jutro z samego rana muszę skontaktować się ze sprzedawcą/serwisem, dzisiaj juz niestety nie zdążyłem przed 17-tą.

    0
  • #4 11 Sie 2009 20:21
    speed99mail
    Poziom 14  

    Przejrzałem instrukcję do tego "cacka" :)

    Co do IP to nie zrozumiałem, czy logujesz się ze stałego, czy rejestrator ma stałe (routowalne), ale nie o tym.

    Jeżeli pojawia się ekran logowania to znaczy, że ogólnie ustawienia są ok.

    Napisali, że soft nie jest obsługiwany przez Viste.

    "sub connect fail" - to błąd połączenia wewnątrz rejestratora czyli:

    Może masz ustawioną listę IP jakie akceptuje rejestrator?
    I poza tym sprawdź uprawnienia użytkownika, którym się logujesz.

    A tak ogólnie rzecz biorąc, to ciężko stwierdzić na odległość co może być nie tak. Co komputer to inna bajka i jeszcze ustawienia po obu stronach łącza.

    Pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #5 11 Sie 2009 21:53
    Krzysiek_Gd
    Poziom 14  

    ... niektóre urządzenia sieciowe korzystają z protokołów UDP do transmisji obrazu czy w przekierowaniu portów uwzględniłeś również je? Możesz dla pewności (jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś) spróbować ustawic DMZ dla ip wew. To tyle co mi przychodzi na myśl ...

    0
  • #6 11 Sie 2009 23:05
    vacq
    Poziom 9  

    Krzysiek_Gd napisał:
    ... niektóre urządzenia sieciowe korzystają z protokołów UDP do transmisji obrazu czy w przekierowaniu portów uwzględniłeś również je?


    To się okazał klucz do rozwiązania zagadki. Nie przekierowałem portu dla protokołu UDP...

    dzięki wielkie Wam obu za cenne podpowiedzi, pozdrawiam.

    0
  • #7 11 Sie 2009 23:10
    crunky
    Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne

    Z tego co pamiętam to powinieneś udostępnić 3 porty: TCP dla aplikacji, UDP dla aplikacji, i port HTTP dla web-servera. Przez przeglądarkę łączysz się z portem http (domyślnie 80) wejdź w ustawienia/ sieć i tam masz wszystko. Kiedyś były problemy z siecią, wyskakiwało okienko "time out", wtedy pomagała aktualizacja firmware. Może i teraz pomoże. Jakiego masz windowsa?

    0
  • #8 12 Sie 2009 08:22
    vacq
    Poziom 9  

    tak dokładnie trzeba było zrobić, przekierować 3 porty. Już wszystko działa jak należy. W sumie to było logiczne :D

    Sprawdzałem na Windzie XP Home i Pro, ale to już nieistotne. Pozdrawiam.

    0
  • #9 19 Lis 2009 09:03
    wbijak1975
    Poziom 9  

    Witam mam podobny problem jak kolega tyle, że mam neostrade(nie stały ip) widze ekran powitaly web servera a po wpisaniu hasła pojawia sie sub connect fail.w routerze mam przekierowane porty tcp to opcjonalnie 37777+80 udp 37778 mam ustawione i dalej to samo.Jedynie w routerze (dlink2740b) nie mozna przekierować portu http więc 80 dodatkowo ustawilem w tcp.Może ktos ma jakis pomysł.Pozdrawiam

    0
  • #10 19 Lis 2009 17:15
    vacq
    Poziom 9  

    Ustawiłeś takie porty w rejestratorze? Bo z Twojego postu to nie wynika...
    Ja miałem w ustawieniach sieci w rejestratorze:
    Port TCP: 37777
    Port UDP: 37778
    Port HTTP: 37779

    Takie dokładnie przekierowałem na routerze (37779 nawet oba protokoły: TCP/UDP). Port 80 zostawiłem dla routera.
    Po przekierowaniu portów logujesz się w przeglądarce na IP:port_HTTP.

    0
  • #11 23 Lis 2009 08:37
    wbijak1975
    Poziom 9  

    Wielkie dzięki działa!w rejestratorze 37777,37778,37779. w routerze forwarding analogicznie 37777,37778,37779.Jeszcze raz dzieki!

    0