Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra błąd poduszki powietrznej bocznej kierowcy

13 Sie 2009 16:00 20445 18
  • Poziom 12  
    astra G 1999rok 4 air bag.... Błąd poduszki po kilkakrotnym kasowaniu teraz świeci że błąd aktywny i nie da się skasować... kostka pod siedzeniem już zlutowana... proszę o pomoc... styki wcześniej psikane preparatem do styków i nic.... po lutowaniu było ok ok 2 tygodnie!!!
    Moderowany przez Pawel wawa:

    Kolega pracuje na trzecie ostrzeżenie? Po co powielasz tematy w kilku działach? Tym razem tylko upominam!

  • Poziom 14  
    przy samej poduszcze w siedzeniu nie łączy wtyczka.
  • Poziom 12  
    dzis sprawdzalem to polaczenie i jak odlacze ta kostek to jest taki sam komunikat ale 77 kod a jak jest wlaczona ta wtyczka to jest kod 87 moze ktos wie ktore kody od ktorych polaczen....
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Jest jedno dziwne caly czas jest aktywny blad 87 i wszyscy pisza ze trzeba lutowac kostke pod siedzeniem a jak odlacze kostke od samej poduszki w siedzeniu to zapala sie kod 77 ale 87 tez jest aktywny wiec sa dwa aktywne jesli by to byla poduszka uszkodzona to kod 87 powinien byc w tym czasie nieaktywny????

    Dodano po 1 [minuty]:

    jesli uszkodzoana byla by sama poduszka to po odlaczeniu kabla aktywny byl by tylko jeden blad ze przerwa jest na kablu a nie dwa??? po odlaczeniu kabla komputer nie widzi w jakim stanie jest poduszka wiec nie moze byc 2 bledow????
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    mam tech2 pl i mam wyraznie napisane ze to poduszka kierowcy...!!! sa dwa bledy 87 i 77 o takiej samej informacji identycznie opisane i teraz szukam co za co odpowiada... mam taka informacje ze 87 to jest rezystancja przewodu a 77 rezystancja przewodu ktory znajduje sie w poduszce... moglo by sie to zgadzac bo jak odlacze kabel od poduszki to jest aktywny 77 a jak go wlacze to juz jest nieaktywny wiec poduszka wychodziloby ze jest sprawna 87 caly czas aktywny mimo odlaczenia i wlaczenia kabli... poduszka pasazera to blad 33!!! mam kody bledow wiec latwo to sprawdzic

    Kody błędów air bag Astra G

    00004 Obieg prądowy zapłonnika poduszki powietrznej - nieprawidłowe działanie
    00005 Nieprawidłowe działanie obiegu zapłonnika poduszki powietrznej airbag pasażera
    00006 Nieprawidłowe działanie obiegu zapłonnika napinacza pasów kierowcy
    00007 Nieprawidłowe działanie obiegu napinacza pasów pasażera
    00008 Za słaby sygnał obwodu zapłonnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy
    00009 Za słaby sygnał obwodu zapłonnika bocznej poduszki powietrznej pasażera
    00031 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy
    00032 Za niska rezystancja obwodu poduszki powietrznej kierowcy
    00033 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej pasażera
    00034 Za niska rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej pasażera
    00035 Za wysoka rezystancja obwodu napinacza pasów kierowcy
    00036 Za niska rezystancja obwodu napinacza pasów kierowcy
    00037 Za wysoka rezystancja obwodu napinacza pasów pasażera
    00038 Za niska rezystancja obwodu napinacza pasów pasażera
    00043 Za silny sygnał lampki kontrolnej
    00044 Za słaby sygnał lub przerwany obwód lampki kontrolnej
    00045 Za silny sygnał kontrolny CSD (siedzenie dziecka)
    00046 Za słaby sygnał kontrolny lub przerwany obwód CSD (siedzenie dziecka)
    00052 Moduł sterujący (Kod Zapłonnika) nie zaprogramowany
    00053 Niedopasowanie kodów obwodu zapłonnika
    00055 Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
    00056 Niemożliwe powtórne zastosowanie ECU
    00065 Zaktywowana poduszka powietrzna pasażera
    00066 Zaktywowana poduszka powietrzna kierowcy
    00067 Zaktywowane napinacze pasów
    00068 Zaktywowana boczna poduszka powietrzna kierowcy
    00069 Zaktywowana boczna poduszka powietrzna pasażera
    00071 Wadliwe działanie obwodu łącznościowego sensora bocznej poduszki powietrznej kierowcy
    00072 Nieprawidłowe działanie obiegu czujnika bocznej poduszki powietrznej airbag kierowcy
    00077 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy
    00078 Za niska rezystancja obwodu zapłonnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy
    00079 Złe działanie czujnika poduszki powietrznej kierowcy
    00081 Wadliwe działanie obwodu łącznościowego sensora bocznej poduszki powietrznej pasażera
    00082 Nieprawidłowe działanie obiegu czujnika bocznej poduszki powietrznej airbag pasażera
    00087 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy
    00088 Za niska rezystancja obwodu zapłonnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy
    00089 Złe działanie czujnika poduszki powietrznej pasażera
    00090 Kontakt sensora 1 nieprawidłowa funkcja obwodu komunikacyjnego
    00092 Kontakt czujnika 1 nieprawidłowa funkcja obwodu
    00093 Kontakt sensora 1 nieprawidłowa funkcja
    00095 Złe działanie czujnika CSD (siedzenia dziecka)
    00098 Niska rezystancja obwodu wyjściowego - sygnał detonacji (Funkcja OnStar)
    00099 Kontakt czujnika 1 za niskie napięcie systemu
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    Odpowiedź jest tu:
    jorge83 napisał:
    87to to pasażera 77 to kierowcy za duża rezystancja, side airbag oczywiście,czym czytasz te błędy na pewno niczym konkretnym już ci pisałem co może być, czego nie rozumiesz?
  • Poziom 12  
    czyli co kody błędów które znalazłem i które ma zaprogramowane tech2 sa błędne bo tam jest wyraźnie napisane ze błąd 87 za duża rezystancja poduszki powietrznej kierowcy!!!!
  • Poziom 42  
    A jakiego masz "Techa2", tego interfejsika z allegro ???
    Jeśli tak, to co się dziwisz!!!
  • Poziom 12  
    a co z kodami błędów które podałem tam tez jest napisane tak jak tech 2 pokazuje... i tech 2 i tabela błędów od air bag maja pomyłkę??????
    czy umie ktoś na 100% z doświadczenia potwierdzić którego elementu dokładnie dotyczy błąd 87????!!!
  • Poziom 42  
    Odpowiedź dostałeś....i zaczynasz nudzić!
    Tak ci ciężko schylić się pod fotel pasażera i wypiąć wtyczkę.....sam się przekonasz, albo my się mylimy albo ty!?
  • Poziom 12  
    przepraszam wszytskich i informuje ze po sprwdzeniu siedzenia pasazera okazalo sie ze na 90% tam jest przyczyna wyczyscilem styki i blad juz jest skasowany!!! 87 blad to poduszka pasazera i bledy sa w kodach ktore podalem z tabeli i blad pokazuje tech2 ktory informuje o poduszcze kierowcy... mam nadzieje ze to co zrobilem na dlugo starczy i przyda sie wielu ludzia ktorzy maja takie problem.... temat prosze zostawic otwarty i niech inni ktorym to pomoze dadza swoje opinie!!!!
  • Poziom 42  
    Bez urazy, ale nie rób obciachu, temat lamerski i można wyrzucić do kosza nie ma związku z profesjonalnością z powodu zastosowania nie autoryzowanego sprzętu i nie potrzebnie przydługawy boś sie upierał i nie podziękował
  • Poziom 12  
    ok dzieki dzieki ale dlugo szukalem i nigdzie nie ma jasnej odpowiedzi ... wszyscy pisza lutowac kostke pod siedzeniem a to wcale nie jest tak.. wystarczylo prawidlowo odczytac blad i wyczyscic styk nie trzeba nic odcinac lutowac itp.... moj problem powstal z bledu informacji tech2 i bledu tabeli kodow do air bag.... gdyby odrazu ktos napisal ze tam jest blad i ze to jest pasazera nie bylo by tematu... jest wiecej ludzi ktorzy maja taki problem z air bag w astrze g ale nie ma na zadnym forum dokadnej odpowiedzi... teraz na tym temacie jest dobrze opisane gdzie moze tkwic przyczyna i naprawa bez kosztownej wizyty w ASO...
  • Poziom 42  
    Przestań i tak będziesz musiał lutować
  • Poziom 25  
    Daję głowę że miesiąca nie przejedziesz i znowu się zapali.Jak byś lutował jak ci koledzy radzą to nie zapomnij wcześniej aku odłączyć żebyś poduszka w twarzyczkę nie dostał :D
  • Poziom 12  
    na 100% dam znac czy bedzie potrzeba lutowania... mialem kiedys problem ze stykami od szyb elektrycznych meczylem sie w czyszczenie i takie tam a preparat elektrosol zalatwil sparwe ... nigdy wiecej nie bylo problemu ze stykami mam nadzieje ze teraz bedzie podobnie....