Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przednie głosniki audi A3 8L

marasss2 13 Aug 2009 18:02 41186 16
    marasss2
    Level 13  
    Witam mam mały problem a więc biore się za audio w A3 i tu mam pytanie do posiadaczy tego modelu wiem że z przodu są 13 cm i ty mój problem od zawsze w aucie montowałem 16 i nie wiem jak brzmią 13 a nie chcę ingerować już w tapicerkę i chce zastosować własnie 13 jak to będzie grało nie licze na bas bo i tak bedą cięte przy 80 hz bo w bagażniku będzie zabudowa z hertza es 250.Drzwi będą przygotowane i zasilane z wzmacniacza ok 90W na kanał. Jak to zagra proszę o odpowiedzi ludzi którzy takie coś próbowali ja z 13 nie mam żadnego doświadczenia i dlatego pytam.Myśle nad DLS B5A dodam że w car audio bawię sie już kilka lat ale tu nie chcę już kombinować z panelami itd dlatego pytam tylko o 13.
    rutkam
    Level 16  
    Oglądałeś już jak te drzwi wyglądają bez tapicerki? Z wygłuszeniem tego czegoś będziesz miał nie lada problem i na pewno nie uda się bez przeróbek. 13 wejdą po zastosowaniu odpowiednich dystansów, ale musisz dobrze wygłuszyć tapicerkę, aby nie latała razem z głośnikiem, bo efekt będzie mierny. Ja właśnie skończyłem przeróbkę drzwi w tym aucie. Pozostało mi obicie boczku skórą lub malowanie.
    hehepack
    Level 12  
    Mam A3 i przerabiałem na 16. Moim zdaniem warto. z wygłuszeniem jest spory problem,. raczej nie da się szczelnej komory zrobić, bo ciężko przymocować głośnik do drzwi a nie do tapicerki (ja uznałem to za nieco wykraczające poza moje kompetencje :P ) , pozostaje wyklejenie matami wygłuszającym (czy tam dekarką) drzwi w środku i tapicerki.
    rutkam
    Level 16