Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ferguson FK7900 --> dysk zewnętrzny

15 Sie 2009 23:32 4033 12
  • Poziom 9  
    Witam

Kupiłem sobie na Allegro Fergusona FK7900 z TnK i dysk zewnętrzny 250 gb firmy medion.

I mam problem, ponieważ gdy podpinam dysk do tunera wyświetla mi się ciągle napis initializing.
    W instrukcji pisze zeby dysk sformatować i założyć nowa partycję.
    Na stronie Fergusona jest to tak wytłumaczone że nic z tego nie rozumiem.
    http://www.ferguson-digital.eu/pl/pytania-i-o...lne/120-jak-sformatowaewnzny-dysk-twardy.html
    Jestem w tym zielony ,więc jak ktoś mógłby mi to wszystko wytłumaczyć krok po kroku co mam zrobić ?
  • Poziom 26  
    Mam to samo. Pendrive działa, a żaden HDD nie. Próbowałem przestawiać zworki ba dysku, ale bez rezultatu.
    Przy próbie nagrywania jest komunikat "pls check your disk".
  • Poziom 22  
    Panowie a przy kabelku do dysku macie jeszcze jedno USB?? Potrzebne jest zewnętrzne zasilanie zasilanie z tunera nie wystarcza do uruchomienia napędu dysku.
  • Poziom 26  
    Ja mam zasilacz do dysku, bo dysk jest w kieszeni 3,5 cala.
    Próbowałem przez konwerter IDE-USB też z zasilaczem, ale efekt ten sam.
  • Poziom 11  
    A na jakim sofcie te dyski odpalacie? Ja osobiście mam pena 4 GB i chciałem dysk kupić a ten post troszke komplikuje sprawe:(
  • Poziom 11  
    w takim razie opcja starego softa odpada, musze poszukać jeszcze na innych forach czy też mają takie problemy. Jak się okarze że, dyski nie funkcjonują porpawnie to diametralnie zmienie opinie o tym modelu. Ciekawe czy z modelami 6900 też są takie jaja?
  • Poziom 2  
    Musisz sformatować pena/dysk jako NTFS (a nie jak podaje instrukcja fat32)
  • Poziom 26  
    przeme_k napisał:
    Musisz sformatować pena/dysk jako NTFS (a nie jak podaje instrukcja fat32)

To co piszesz, to chyba każdy próbował i nic to nie daje.