Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy mogę podłączyć gitare elektryczną do amplitunera stereo?

17 Sie 2009 11:34 8599 9
  • Poziom 9  
    Witam!
    Zastanawiałem sie czy mogę podłączyć gitarę elektryczną pod amplituner stereo... Jeśli wie ktoś czy można i jak to zrobić, przy użyciu jakich kabli czy coś to proszę o pomoc.
    Z góry dzięki ;)
  • Poziom 22  
    Można , tylko trzeba mieć odpowiedni przewód ew. przejściówkę.
    Jaki to amplituner i jakie ma wejście?
  • Poziom 9  
    Denon DRA-825R wstawię fote żeby było widać co i jak... Samo podłączenie bezpośrednio do amplitunera wystarczy żeby dźwięk leciał czysto do głośników?

    Czy mogę podłączyć gitare elektryczną do amplitunera stereo?
  • Poziom 26  
    Musisz się podłączyć pod wejście "Phono".

    Moderowany przez dj-MatyAS:


    Ciekawa hipoteza...
    Gitara podłączona przez wejście korekcyjne (gramofonowe)...
    Regulamin p.12
    Ostrzeżenie.

  • Poziom 9  
    aha, tak jest tam Phono, kolo CD... czyli zwykły kabel i wszytko będzie ok, tak?
  • Poziom 26  
    Tak, zwykły kabel "Duży" Jack -> Chinch.


    Kolega nie czyta moderacji?
    A jesli już nawet czyta - wypadałoby najpierw się nieco zastanowić...
    Wejście z korekcją i do tego nisko-impedancyjne dla przetwornika gitarowego... Szatański pomysł.
    Kolejne Ostrzeżenie?
    (dj-MatyAS)


    dj-MatyAS - pisałem tego posta przed dostaniem ostrzeżenia... I przepraszam wszystkich za to co napisałem.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Przeczytałem, ale dopiero później... Dzięki za pomoc!

    Dodano po 19 [minuty]:

    kurcze, trochę szukałem, ale nic sie nie dowiedziałem więcej...;/ Nie wiem o co chodzi z tym dostosowaniem impedencji do wyjścia i w ogóle o co chodzi z tym buforem...;/ Takie coś dużo kosztuje?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Ok, dzięki ;)
    Pozdrawiam.