Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II 1.3 MPI zalewa swiece padniety sterownik 030906021K

MarEwel 18 Sie 2009 17:26 5112 10
  • #1 18 Sie 2009 17:26
    MarEwel
    Poziom 11  

    Mam problem golfem 2 1.3MPI i sterownikiem 030906021K,auto nie odpala zalewa świece.Znalazłem na szrocie sterownik 030906021A,odpalił pochodził okolo 20min,zgasł i podziało sie sterowanie na wtryskiwaczach i znowu rzucił palenie.
    Poczatkowo na sterowniku 030906021A na wlaczonym zaplonie przekaznik pompki paliwa wlacza sie dwukrotnie po wlaczeniu zaplonu,gdy pojawila sie usterka ponownie przekaznik zalacza sie po zaplonie i tak zostaje.
    Czy wyzej wymieniony sterownik da sie zastapic jakims innym?

    0 10
  • #2 19 Sie 2009 10:37
    yaaro
    Poziom 33  

    sprawdz masy, brakmasy zabija sterownik. Podeslij komuś sterownik do naprawy pada tam uklad stosowany w starych telewizorach :)

    0
  • #3 19 Sie 2009 10:45
    MarEwel
    Poziom 11  

    Nie mam namiarów na kogoś kto naprawia.

    0
  • #4 19 Sie 2009 11:55
    emeryt2
    Poziom 42  

    Może ppodasz skąd jesteś , czy to dalej <enigma>.

    0
  • #5 19 Sie 2009 15:03
    MarEwel
    Poziom 11  

    Chelm lubelskie

    0
  • #6 19 Sie 2009 20:00
    emeryt2
    Poziom 42  

    Do mnie masz za daleko , do Yaaro bliżej.

    0
  • #7 19 Sie 2009 20:28
    kubuleusz
    Poziom 10  

    a skąd wiesz że to ten sterownik, w golfach czesto padały czujniki halla. auto nie chce odpalic, postoi chwile i ni stat prach in jara.

    -1
  • #8 19 Sie 2009 23:30
    kwok
    Poziom 39  

    przy padniętym hallu sterownik normalnie włącza pompki na chwilę po włączeniu zapłonu (tylko raz)
    sterowniki do tego pasują każde od tego wtrysku (Digijet)
    ten co chodzi 20 min też jest padnięty
    i oczywiście masa i jeszcze raz masa

    -1
  • #9 30 Sie 2009 09:21
    wladyslaw_w908
    Poziom 15  

    Witam forumowiczow.
    mialem kilka razy taka sytuacje (Najczesciej pojawiala sie ona przy podlaczeniu akumulatora na wlaczonym zaplonie) padaly w sterowniku 3 tranzystory podobne do BC548 sterujace tranzystorami wykonawczymi. nie pamietam dokladnie ktore, ale miernik w reke i na pewno beda mialy zwarcie. Bez problemu mozna je zlokalizowac. i trzeba pamietac o tym aku i zaplonie. Objawy po uszkodzeniu tych tranzystorow takie same - pompa paliwowa pracuje caly czas i wtryski otwarte ciagle, gdyz podane jest zasilanie ze sterownika na przekaznik pompy i wtryskiwaczy, przez to zalewa swiece.
    Pozdrawiam
    P.S. przepraszam ze bez polskich znakow ale pisze z palmtopa i nie mam na nim polskiego jezyka.

    0
  • #10 30 Sie 2009 09:41
    Macosmail
    Poziom 33  

    Witam. Niestety bardzo często pada też mikroprocesor. Pozdrawiam.

    0
  • #11 09 Sty 2010 08:43
    MarEwel
    Poziom 11  

    Witam winny byl sterownik,brakowało masy na silniku(zasniedziala).
    Zamontowany został BOSCH o tych samych numerach.

    0