Witam
Problem był już poruszany tutaj: Link, dzięki czemu wymienilem w swoim aucie sterownik CZ na MINI-STER PLUS firmy AMT.
Zamki ryglują się, kierunkowskazy sygnalizują działanie i właściwie jest ok.
W nowym sterowniku jest dioda LED, która miga po zamknięciu i zaryglowaniu drzwi - powinna przestać migać po ich odryglowaniu i otwarciu. U mnie miga nadal, co dosyć przeszkadza w czasie jazdy.
Podejrzewam, ze to kwestia nie podłączenia przeze mnie do sterownika przewodu z wyłącznika drzwi ( sterownik ma takie wyjście).
Problem w tym, że nie wiem, czy taki przewód muszę sam wyprowadzić, czy też jest on we wiązce dochodzącej do sterownika.
Porównując przewody wymienione w temacie którego link zamieściłem u mnie sa dwa przewody, które są
niezidentyfikowane i nie ma ich na żadnym schemacie z tym problemem powiązanym.
Oznaczenie tych przewodów to: 6298 (zielony) i 6289 ( fioletowy kolor izolacji).
Czy ktoś wie, od czego są te kabelki?
Moje Berlingo to 1,9D multispace z 1997 roku.
Pozdrawiam.
Problem był już poruszany tutaj: Link, dzięki czemu wymienilem w swoim aucie sterownik CZ na MINI-STER PLUS firmy AMT.
Zamki ryglują się, kierunkowskazy sygnalizują działanie i właściwie jest ok.
W nowym sterowniku jest dioda LED, która miga po zamknięciu i zaryglowaniu drzwi - powinna przestać migać po ich odryglowaniu i otwarciu. U mnie miga nadal, co dosyć przeszkadza w czasie jazdy.
Podejrzewam, ze to kwestia nie podłączenia przeze mnie do sterownika przewodu z wyłącznika drzwi ( sterownik ma takie wyjście).
Problem w tym, że nie wiem, czy taki przewód muszę sam wyprowadzić, czy też jest on we wiązce dochodzącej do sterownika.
Porównując przewody wymienione w temacie którego link zamieściłem u mnie sa dwa przewody, które są
niezidentyfikowane i nie ma ich na żadnym schemacie z tym problemem powiązanym.
Oznaczenie tych przewodów to: 6298 (zielony) i 6289 ( fioletowy kolor izolacji).
Czy ktoś wie, od czego są te kabelki?
Moje Berlingo to 1,9D multispace z 1997 roku.
Pozdrawiam.