Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czujnik temperatury

hlmd 03 Jun 2004 10:35 2096 3
  • #1
    hlmd
    Level 2  
    Witam

    Mam nastepujacy problem. Dopiero rozpoczynam swoja kariere elektronika a musze juz zaprojektowac wlasny uklad.

    Chodzi o czujnik temperatury ciala z zakresu 35-39st ktory bedzie sygnalizowal prawidlowa temperature dioda zielona a nieprawidlowo dioda czerwona.

    Czy ktos jest w stanie mi pomoc??

    Mateusz - hlmd(malpa)o2.pl
  • #3
    sesil
    Level 16  
    Możesz też zamiast ściągać charakterystykę z termistora, zastosować układ LM35. Jest to scalony czujnik temperatury, układ popularny w cenie ok. 7zł.

    Ps
    Nie bój sie go ma tylko 3 końcówki (masę, Vcc i Wyjście)
    Gdy na wyjściu jest np. 10mV to temperatura jest 1 stopień Celsjusza, gdy np.150mV to 15. Nic prostrzego

    Pozdrawiam
    Sesil
  • #4
    sesil
    Level 16  
    Możesz też zamiast ściągać charakterystykę z termistora, zastosować układ LM35. Jest to scalony czujnik temperatury, układ popularny w cenie ok. 7zł.

    Ps
    Nie bój sie go ma tylko 3 końcówki (masę, Vcc i Wyjście)
    Gdy na wyjściu jest np. 10mV to temperatura jest 1 stopień Celsjusza, gdy np.150mV to 15. Nic prostrzego

    Pozdrawiam
    Sesil