Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Moduł w Romet Chart. Wskakuje na wysokie obroty, traci moc.

dizzy2001 20 Aug 2009 10:17 3284 6
  • #1
    dizzy2001
    Level 2  
    na początek witam wszystkich. mam problem z modułem u Rometa Charta. zapala idealnie ale jak się zagrzeje to wskakuje na wysokie obroty ale równocześnie tracił moc. gaźnik sprawdziłem i przedmuchałem a nawet wstawiłem od zwykłego Rometa. chcę się upewnić czy to na pewno moduł czy iskrownik. czy może to być inna przyczyna.
  • #2
    kamil_Ziomek
    Level 20  
    Ciekawy ten problem. Wygląda to tak jakby łapał lewe powietrze jak się nagrzeje ale nie wiem czy to realne. A jeśli jest zimny to da się tak w gaźniku obniżyć przepustnice żeby zgasł ( jak będzie ciepły też spróbuj ).
  • #3
    dizzy2001
    Level 2  
    obniżyłem przepustnicę do minimum aż zgasł. po dodaniu gazu było to samo
  • #4
    kamil_Ziomek
    Level 20  
    To już nic mi do głowy nie przychodzi. A kiedy to sie stało (w trakcie jazdy czy od zakupu itp)
  • #5
    dizzy2001
    Level 2  
    w czasie jazdy
  • #6
    elektromarcin12
    Level 2  
    Witam ,mam taki problem z moim chartem ,odpali i ma strasznie wysokie obroty , i zaraz zgaśnie ,i tak z każdym razem gdy go odpalam ,czyżby to był moduł albo cewka wyzwalająca, a jak się doda gazu to go muli i dusi gaźnik przeczyszczony zapłon ustawiony proszę o pomoc z góry dzięki,
  • #7
    Charciol
    Level 1  
    He he..znam ten ból. Zatkany kranik paliwa! wykręć go przedmuchaj i załóż czarną kopalnianą uszczelke,nawet nowy kranik nie pomoże. Uszczelki robią z gumy która rozpada się w benzynie,kruszy i znowu zatyka. Mieszanka jest wtedy bardzo uboga,wchodzi wysokie obroty i nie ma siły. Jeżdże chartem cały rok,nawet w 20to stopniowe mrozy bez problemów

    Dodano po 7 [minuty]:

    Radze nie ruszać modułu,zapłonu,to nie do zdarcia w charcie. Jak się kiedyś wogóle zepsuje to będziesz wiedział,bo nie pojedziesz wogóle. Jeden słaby punkt to trzeci bieg,ale jak się już wie jak to żaden problem naprawić. jest kilka rzeczy które trzeba wiedzieć,bo inaczej będziesz silnik rozbierał siedemnaście razy,a mało kto wie,nawet w warsztatach nie wiedzą bo chartów było mało