Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rozkodowanie radia,Renault Scenic

Jarinho 20 Aug 2009 21:12 24783 7
    Jarinho
    Level 10  
    Witam. Kupiłem Renault Scenic sprowadzony z Francji (rocznik 2001).Radio jest fabryczne od nowości w samochodzie.
    Chciałbym go na własną rekę rozkodować.
    Prosiłbym o jakieś wskazowki jak się do tego zabrać :)
    Pozdrawiam
  • Helpful post
    ajpier
    Level 36  
    Jak masz kod to go wpisz.
    Jarinho
    Level 10  
    Jestem zielony więc jakbyś mógł powiedz mi gdzie ten kod może być napisany :)
    zwirek1
    Level 30  
    Jarinho wrote:
    Jestem zielony więc jakbyś mógł powiedz mi gdzie ten kod może być napisany :)

Witam
    Kod zapisany jest najczęściej na kartce wielkości wizytówki, jak będziesz miał szczęście to powinieneś go dostać z kompletem dokumentów .(kod wbijasz jostickiem przy kierownicy)
    Jak nie masz -> to kod jest zapisany w pamięci eeprom w postaci jawnej (polecam serwis radio code)
    Pzdr
    Jarinho
    Level 10  
    niestety nie mam tej karteczki.
    A nie da się załatwić tego bez serwisu ? Wszelkie metody mnie interesują.
  • Helpful post
    FlyBoy
    Level 28  
    Nikt Ci nie pomoże w odzyskaniu kodu na tym forum, bo to niezgodne z regulaminem, a ten temat zaraz wyląduje w koszu. Poszukaj kodu w dokumentach, zadzwoń do renault może pomogą, jak dalej nic to udaj się do najbliższego serwisu car audio i zdobędziesz kod za parę groszy.
  • Helpful post
    zwirek1
    Level 30  
    Jak zacznę opisywać proces od kodowania radia to post wyląduje w koszu -> bo zabronione jest pisanie jak obejść fabryczne zabezpieczenia !
    Aby zacząć prace potrzeby jest programator pamięci jak nie posiadasz go i dostatecznej wiedzy o zawartości pamięci to odpuść sobie, bo szkoda radia !
    W eepromie zapisane są wszystkie istotne nastawy radia dlatego bin powinien być oryginalny.