Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kangoo 1.4i 2001r-osobowy

22 Sie 2009 01:10 6341 4
  • Poziom 9  
    Mam problem z uruchomieniem samochodu nie ma isry na swiece ani pompa paliwa nie podaje paliwa na listwe wtryskowa.Stalo sie to miesiac temu po powrocie z pracy jak padal deszcz i na drugi dzien nie moglem juz uruchomic silnika.Co moze byc przyczyna-jedni mi mowia,ze immobilajzer,moze modul?Prosze o jakas podpowiedz lub pomoc w rozwiazaniu problemu.Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Witam,
    Jeśli masz silnik benzynowy 1.4.To jak otworzysz maskę. Po prawej stronie na prawym poszyciu błotnika /blisko leflektora/ znajdziesz moduł odpowiedzialny za podawanie iskry na cewkę zapłonową oraz przekażnik pompy paliwa. Jest on zespolony. Tak więc trudno go rozebrać!. Jedynie zamienić i sprawdzić czy on nie jest przyczyną wspomnianej awarii.
    Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 9  
    Nie jest to ten chyba model auta,bo w moim cewka jest umieszczona na glowicy i ma cztery wyjscia,na kazda swiece osobno,bez rozdzielacz zaplonu.Nie widze tez przekaznika pompy paliwowej.Ale dzieki za odpowiedz na problem.Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Witam, Na pewno moduł sterowania jest w tym miejscu, który opisałem????
    Nie będę pisał więcej inf-cji.
    Gdyż, nie każdy ma takie oczekiwania.
    Jeśli masz pytania-?
    odpowiedz na mail:
    andy20(malpa)autograf.pl
    Pozdrowienia.
  • Poziom 9  
    Witam

    Wiem ze temat poruszany był już kilkakrotnie ale w każdym temacie finalnie było info że należy zmienić czujnik położenia wału

    do rzeczy - mam kangoo z silnikiem 1,2 i problem że niekiedy nie chce odpalić - sprawdzałem za każdym jak nie chce odpalić brak jest iskry.

    Wymieniłem i sprawdziłem następujące rzeczy
    - czujnik - pierwszy używany oryginał, następnie drugi - nowy czujnik EPS - brak iskry
    - sprawdziłem przekaźniki na nadkolu w komorze silnika - poprawione wsuwki na bezpiecznikach - poprzekładane również przekaźniki (zamieniony przekaźnik pompy z przekaźnikiem zapłonu) - posprawdzane przewody - brak iskry
    - sprawdzony czujnik uderzeniowy - nadal brak iskry
    - sprawdzona wiązka przewodów na silniku - zerwany peszel - wszystkie łączenia sprawdzone czy nie ma gdzieś załamania, utlenienia przewodów - - brak iskry
    - wyciągnięta puszka immobilajzera - wszystko wygląda ok - czysto, słucho itp - brak iskry
    - kontrolka immobilizera gaśnie tak jak zawsze - brak iskry
    - sprawdzona "pętelka" wokoło stacyjki - wszystko chyba ok -
    - sprawdzony chip w kluczyku - wszystko ok
    - prąd - plus po zapłonie na cewce zapłonowej która jest na silniku jest - brak iskry
    - w momencie jak nie ma iskry - nie pokazuje się na kostce cewki zapłonowej na żadnym przewodzie masa (bo cewka zapłonowa jest chyba masą sterowana)
    - pompę oczywiście słychać jak się przekręca kluczyk - - brak iskry
    - komputer ten koło akumulatora "rozebrany" w środku wszystko zalane jakąs masą końcówki czyste - brak wilgoci ITP. - - brak iskry

    nie wiem gdzie już mam szukać :(:(:( wydaje mi się ze ginie jakiś prąd po zapłonie na komputerze (tym koło akumulatora) bo np czasami jak odpala słychać oprócz przekaźników w komorze silnika (pompa i zaplon) chyba jakieś pykanie z innych czujników na silniku

    może ktoś z was ma rozpisana kostkę ta na komputerze co na którym pinie powinno być - zależy mi głównie na przewodach zasilających !!!!!

    czy to może być wina immobilizera (mimo ze kontrolka gaśnie) to np nie daje sygnału na kompa

    POMÓŻCIE PROSZĘ BO POTRZEBUJE TYM AUTEM JEŹDZIĆ - A NIEKIEDY JEST SYTUACJA ŻE ODPALI PRZEJADĘ 20 KM - ZGASZĘ I JUŻ NIE CHCE ODPALIĆ

    ZAZNACZĘ JESZCZE ZE JAK JUŻ ODPALI TO NIE MA ŻE SZARPIE, KICHA STRZELA - CHODZI WTEDY IDEALNIE

    EWENTUALNIE MATI2525(MAŁPA)WP.PL