Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kia sephia 1.6 lpg w czasie jazdy przerzuca z lpg na paliwo

gzegorzxxx1 24 Sie 2009 19:53 2362 6
  • #1 24 Sie 2009 19:53
    gzegorzxxx1
    Poziom 9  

    Witam mam problem z lpg, centralka gazu to bingo s-4.
    trzulata temu załozona instalacja jak do tej pory bez zarzutu.
    ale od pewnego czasu auto świruje, odpalone na benzynie jedzie do osiągnięcia temperatury. przełącza na gaz jedziemy i po chwili na paliwo i z powrotem na gaz.
    na począdku to było sporadyczne zjawisko teraz to już nagminnie sie dzieje.

    0 6
  • #2 24 Sie 2009 21:16
    dett
    Poziom 20  

    Sprawdź podłączenie sygnału RPM sterownika gazowego chyba to będzie brązowo biały kabel w wiązce.

    0
  • #3 25 Sie 2009 23:09
    todor122
    Poziom 1  

    Ja bym sprawdził czujnik temp. reduktora. moze kabel niełączy , wówczas komp. uważa że temp. reduktora jest za niska.

    Ewentualnie, zrobiło się gdzieś "wąskie gardło" - np przytkany filtr. Ciśnienie gazu jest niższe, a gdy dasz gazu ciśnienie spada poniżej wartości minimalnej, sterownik przełacza wtedy na PB. Jak odpuścisz ciśnienie wzrasta i wraca znowu na Gas.

    0
  • #4 26 Sie 2009 06:06
    gzegorzxxx1
    Poziom 9  

    z tym czujnikiem to zobacze bo wróce do domu dzisiaj. bede grzebał.
    co do cisnienia to niema ono wplywu na przełączanie. bo co najwyrzej nie osiągnia obrotów bo takie coś juz miałem w poldolocie.filterek byl tak zanieczyszczony ze nie osiągał obrotów.dam znać co do tego czujnika

    0
  • Pomocny post
    #5 26 Sie 2009 09:11
    dett
    Poziom 20  

    Sterownik Bingo S to nie jest sekwencja, nie ma w niej czujnika ciśnienia gazu, zimny lut na łączeniu przewodów od czujnika temperatury też może być przyczyną, do tego najlepiej też sprawdzić poziom płynu w układzie chłodzenia, ale przy tak losowym przełączaniu najbardziej prawdopodobny jest zanik sygnału obrotów silnika, nieudolni monterzy często owijają przewód sygnałowy na przewodzie wysokiego napięcia zamiast podpiąć go do cewki :D

    Najlepiej by było podłączyć się do sterownika, kabel można zrobić samemu, lub kupić koszt niewielki, a oprogramowanie dostępne jest na stronie producenta.

    0
  • #6 26 Sie 2009 16:28
    gzegorzxxx1
    Poziom 9  

    witam myśle ze mam do podziękowania użytnikowi "dett" to auto to wielo punktowy wtrysk paliwa ale założona jest instalacja bez sekwencji> czujnik mi działa bo mam kabel do instalacji gazowej podłączalem pod kompa ale ten błąd pojawiał sie w czasie jazdy a pod kompem na postoju wszystko oki:>
    ten kabelek od rpm zaraz przy bezpieczniku byl przetarty i dlatego dziekuje za wskazanie miejsca gdzie szukac.
    pozdrawiam.

    0
  • #7 25 Lip 2015 16:49
    gzegorzxxx1
    Poziom 9  

    temat zamykam auto sprzedane .

    0