Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wentylator w Playstation 2

25 Sie 2009 15:11 4178 13
  • Poziom 9  
    Witam.
    Kupiłem konsolę Playstation 2 fat model scph 3xxxx. Po około 10-15 minutach grania konsola wyłącza się i zaczyna mrugać czerwona dioda. Prawdopodobnie spowodowane jest to przegrzaniem się konsoli. Zauważyłem, że nie działa wentylator, konsola bardzo mocno się nagrzewa. Co robić? Zaznaczam, że jestem kompletnym nowicjuszem w temacie playstation 2. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
    p.s. Konsola nie była przerabiana, posiada oryginalne plomby gwarancyjne.

Regulamin, pkt 11:
    W temacie wiadomości należy dokładnie zawrzeć całą istotę wysyłanych informacji.
    W działach serwisowo - naprawczych w tytule należy obowiązkowo podać rodzaj sprzętu, markę i model naprawianego urządzenia jak również, w formie skrótowej lub symbolicznej, charakter uszkodzenia (problemu).

Proszę poprawić.
    [_P_]
  • Poziom 22  
    Jak nie ruszana to pewnie wentylator się spalił. Jak ma gwarancję to zanieś do serwisu, jak nie to rozbierz i dopasuj jakiś.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Jeżeli twoje PlayStation jest na gwarancji to oddaj je do serwisu i powiedz, że wentylator się spalił i nie chłodzi konsoli. Jeżeli zaś jest już po gwarancji to żaden problem zrobić to samemu(nawet nowicjuszowi). Zdejmujesz obudowę, wykręcasz i odpinasz od płyty wentylator, idziesz do komputerowego, kupujesz, zakładasz i cieszysz się graniem!!!

Pozdro

P.S. Jeżeli pomogłem, kliknij pomógł :D
  • Poziom 9  
    Hmmmm. Może ktoś napisać w jaki sposób zdejmuje się obudowę?
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Odkrceć wszystkie śrubki. Będziesz je widział jak odwrócisz obudowę " do góry nogami"
    A mi się pomógł nie dało?
  • Poziom 9  
    jak wyciągnąć wentylator?
  • Poziom 22  
    Daj zdjęcie to Ci powiem dokładniej.
  • Poziom 9