Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jest dział co kupić, nie ma gdzie kupić a raczej nie kupować

25 Sie 2009 17:09 1858 3
  • Poziom 18  
    Witam, na forum przydałby się dział, w którym można byłoby podzielić się swoimi doświadczeniami ze sklepami, które są przyjazne dla klienta, a które lepiej omijać z daleka.
    Ten pomysł wpadł mi po ostatnich kłopotach w sklepie Wista w Gdańsku, kupiłem notebooka i okazało się ze jest uszkodzony, w sklepie wysyłali mnie do serwisu a ponieważ to bzdura naprawiać nowy sprzęt więc napisałem pismo z żądaniem wymiany na nowy w oparciu o ustawę, sprzęt oddałem i czekałem niecierpliwie na nowy, po kilku dniach usłyszałem że wysłano pismo ponaglające do dystrybutora, że laptop został wysłany do serwisu dystrybutora do diagnozy usterki, kolejne zapewnienia ze strony sklepu że wszystko jest na dobrej drodze a że jestem niecierpliwy skontaktowałem się z serwisem i okazało się że sprzęt nie dotarł do nich, sklep w odpowiedzi że wysłali do oddziału dystrybutora w Bydgoszczy a kiedy poprosiłem o numer listu przewozowego na przesyłkę z laptopem przestali odbierać telefon i nagle na drugi dzień okazało się że paczka z laptopem dotarła do serwisu dystrybutora wysłana dzień wcześniej po moim żądaniu listu przewozowego.
    Przez 11 dni trzymali mój sprzęt w sklepie i opowiadali mi głupoty jak to załatwiają reklamację, dodatkowo okazało się że wysłali do serwisu ze swoim systemem i płytą Win XP w napędzie.
    Krętactwo, świństwo i chamstwo, przykład na to jakie sklepy powinno się omijać aby uniknąć kłopotów.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Sprzęt, który kupiłem sklep zamówił dla mnie specjalnie i wpłaciłem zadatek, sklep był jedynie pośrednikiem zapewne nie za darmo, ich rola to zamówić u dystrybutora bezpłatnego kuriera bo taką opcję przewiduje ten dystrybutor i przekazać wadliwy towar, usterka pojawiła się zaraz po zainstalowaniu XP i w rozmowie telefonicznej z serwisem dystrybutora poinformowano mnie że powinienem w ciągu 7 dni od zakupu oddać laptopa do sklepu w celu wymiany na nowy.
    Więc jaki w tym ma interes lub stratę sklep oszukując mnie przez 11 dni??
    A było tak dlatego bo jestem grzeczny i swoje racje przedstawiam w sposób cywilizowany, gdyby do sklepu wpadł mięśniak wielkości małej koparki wymieszał z błotem szefa i sprzedawcę chodziliby wokół sprawy nie chcąc mieć z takim do czynienia ponownie.
  • Poziom 18  
    Robi się coraz ciekawiej, serwis stwierdził że laptop jest ok i chcą od sklepu 122PLN za nieuzasadnioną reklamację, i dopiero odeślą laptopa, takie żądania są w rejestrze klauzul zabronionych więc ??
    Sklep twierdzi że usterka była i podejrzewa wymianę karty WiFi w serwisie, a sprzętu jak nie miałem tak nie mam o wymianie na nowy głucho :|