Miałem podobny problem podczas zakładania zamka w Punto. Aby znaleźć te dwa przewody , pomież napięcia na wszystkich wyjściach alarmu podczas załączania i wyłączania alarmu. Na części z nich jest na stałe ok12V na innych napięcie się pojawia podczas załączania lub wyłączania. Te wyjścia wyklucz z dalszych pomiarów. Pozostają do sprawdzenia przewody z zerem i z napięcien nie pasującym do wartości napięcia akumulatora - niższe i pływające - (chyba że będziesz mierzyć woltomierzem o niskiej rezystancji). Na tych przewodach mierz rezystancję między nimi a masą samochodu w czasie włączania i wyłączania alarmu. Jeśli trafisz na odpowiednie wyjście, omomierz w czasie włączenia alarmu na jednym wyjściu a wyłączania na drugim pokarze przez ok. jednej sekundy pokarze zwarcie. Wstępne pomiary napięć które opisałem na wstępie są konieczne gdyż pomiar rezystancji pod napięciem może uszkodzić miernik.
Możez się też okazać że Twój alarm nie posiada wyjść do sterowania zamka.