Ja mam problem tego typu. Mam centralny zamek pneumatyczny w swojej ibizce. Nie reaguje on na zamykanie z kluczyka bo mam połamane oba języczki w obu drzwiach. Ktoś wykombinował jakieś sterowanie na pilota gdzie wystarczy zewrzeć dwa kable i zamek się otworzy i przy drugim zwarciu zamek się zamknie. Ale denerwujące jest noszenie i używanie dwóch pilotów. Jednego od alarmu (który też dołożyłem sam - jest to anakonda AR7S) a drugiego od zamka centralnego. Pytanie - jak zintegrować ten mój alarm z centralnym zamkiem? Z centralki alarmu wychodzą dwa przewody. Nonstop jest na nich + 12V a gdy rozbrajamy alarm to na jednym z nich na chwilkę sygnał ten zanika. Podobnie jest przy uzbrajaniu tyle ze wtedy sygnał zanika na drugim przewodzie. Ewentualnie może ktoś mógłby podesłać jakiś schemacik kostki od fabrycznego alarmu do tego seata. Ewentualnie gdzie znajdę w tym moim autku jakieś coś co steruje centralnym zamkiem.(ps. mam dość rzadką wersję Cupra gdzie schematy z książki obsługowej do ibizy nie pasują raczej wcale)
Sterownik alarmu fabrycznego już znalazłem - jest pod deską rozdzielczą za schowkiem od pasażera u góry. Jak to teraz ugryźć?
Sterownik alarmu fabrycznego już znalazłem - jest pod deską rozdzielczą za schowkiem od pasażera u góry. Jak to teraz ugryźć?