Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gaznik podcisnieniowy i nadcisnieniowy

bosston 28 Sie 2009 21:23 2489 3
  • #1 28 Sie 2009 21:23
    bosston
    Poziom 10  

    Witam. Nurtuje mnie pytanie, czy zwykly gaznik silnika wolnossacego mozna przerobic na nadcisnieniowy (na jakims forum czytalem, ze tak..)? Jezeli da sie, to prosze o jakies instrukcje. Czym sie w ogole roznia te gazniki pod wzgledem budowy. Pozdrawiam

    0 3
  • #2 28 Sie 2009 21:33
    pawel002626
    Poziom 9  

    Nie rozumie tematu czy masz jakieś problemy dotychczas na zastosowanym gaźniku?? jaki to samochód pojemność silnika??

    0
  • #3 29 Sie 2009 08:51
    trustno1
    Poziom 15  

    pawel002626 napisał:
    Nie rozumie tematu czy masz jakieś problemy dotychczas na zastosowanym gaźniku?? jaki to samochód pojemność silnika??


    Zapewne chodzi o doładowanie silnika, w tym celu potrzebny jest właśnie gaźnik nadciśnieniowy. Ewentualnie podciśnieniowy przed np. turbosprężarką.

    0
  • #4 29 Sie 2009 12:39
    bosston
    Poziom 10  

    Nie, nie mam zadnych problemow:) Chodzi mi tylko o to, o co pytalem w pierwszym poscie. Czytam wlasnie ksiazke Corky Bell'a "Maximum boost" i jest tam napisane, ze kazdy gaznik sie nadaje do blow-through po odpowiednich przerobkach, ale za bardzo nie jest opisane, co i jak..

    0