Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z neostrada-utrata synchronizacji sagem fast800

elmariano12 30 Aug 2009 15:47 2160 7
  • #1
    elmariano12
    Level 10  
    Witam.
    Od ponad roku posiadam neostrade 1mb...nigdy wczesniej nie mialem tego problemu...otoz chodzi o to ,ze co 2-3 dni nie mam internetu...pomaga restart portu..ale dobrze zaczne od paczatku. Poszedlem do tp zamowic neo dali mi chinski modem ZTE DLS 852 mączylem sie na nim rok ,bylu duze pingi w granicach 140-150...bardzo mnie to denerwowalo. Kupilem od kolegi modem sagem fast 800 pingi byly owiele mniejsze 60-70....wszystko bylo ok! Az do momentu kiedy wymienilem gniazdko tel. modem nie chcial sie zsynchronizowac wiec zadzwonielem do infolini 800102102 tam powiedzieli mi ze to sprawdza..na drugi dzien przyjechal monter cos tam zrobil ,zadzwonil gdzies i net byl ale nie na dlugo juz dwa dni pozniej bylo to samo modem nie chcial sie zsynchronizowac (przez dwa dni bylo ok) i tak juz mam 3 tygondie co 2-3 dni brak neta musze do nich dzwonil i czekac az zrestartuja port...gniazdko jest ok bo telefon chodzi normalnie...Monterzy i ludzie z infolini mowia ze nie wiedza jaka jest przyczyna...a przecierz tak byc nie moze....Prosze o Pomoc!

    Proszę poprawić temat. Regulamin, punkt 11.
    Gusioo.
  • Helpful post
    #2
    askabar
    Level 2  
    Miałem podobny problem. Z tą różnicą, że ja traciłem sygnał na tydzień i nawet synchro z centrali nie pomagało. Rozwiązałem go kupując router z modemem adsl. Postaraj się pożyczyć router i sprawdź czy u ciebie to pomoże.
  • #3
    elmariano12
    Level 10  
    Hmnn...a mogl bys powiedziec cos o pingach? jakie miales przed i jakie masz teraz?
  • #4
    Jack14
    Level 38  
    Ja bym w pierwszej kolejności sprawdził to od czego zaczęły się twoje problemy czyli gniazdko. Nie wiem co można było w nim źle podłączyć ale sam pisałeś, że problemy występują po jego wymianie. Możliwe, że teraz występują ponieważ wszystkie zaalarmowane ekipy starają się ustalić powód złego funkcjonowania i dokonują "pewnych" zmian mających na celu ustalenie przyczyny, które czasem mogą prowadzić do wręcz odwrotnego skutku czyli pogorszenia "sygnału" (np zamiana par w kablu rozdzielczym).

    ps

    Jak masz dużo pieniążków to oczywiście możesz sobie kupić ruter (lub nawet dwa tak na zapas) ale czy efekt nie będzie podobny?

    Pozdrawiam.
  • #5
    elmariano12
    Level 10  
    Mowilem monterowi ze to zaczelo sie on gniazdka...sprawdzal je powiedzial ze ok....Wiec co radzisz mi zrobic? Jak kupie ten router i bedzie faktycznie ten sam problem?-pieniadze wyrzucone w błoto....
  • #6
    Jack14
    Level 38  
    Jeśli sagem jest na 100% sprawny i internet nie działa prawidłowo to nowy ruter też nic nie pomoże.
    Monitować do "upadłego" każde zgłoszenie jest odnotowane i może wreszcie znajdą przyczynę.
  • #7
    askabar
    Level 2  
    Dlatego napisałem pożycz. Nie powiedziałem wprost kup. Jasne że w przypadku błędnej diagnozy są to pieniądze wyrzucone w błoto.
    Co do pingów.
    Około 140 przed, około 60 po.

    Skoro jesteś pewny że gniazdka działają poprawnie to może przeprowadź wywiad środowiskowy. Popytaj sąsiadów czy też mają takie problemy z neo. Być może jest to problem w jakiejś puszce która przypada na twoją ulice/blok.
  • #8
    elmariano12
    Level 10  
    Wlasnie pytalem kolegow ,sasiadow czy maja ten problem? niestety tylko ja mam taki problem z mojej okolicy...Zapomnialem napisac ze ten modem kupiony od kolegi chodzil poprawnie 3 tygodnie wlasnie do moemntu wymiany gniazdka pozzniej wlasnie byl ten problem i monter stwierdzil ze modem zepsuty i wymienilem sagema i to samo...wiec pozniej przepinal te kable do innego portu i to tez pomagalo na 2-3 dni :/