Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vectra b 2.0 dti(dth)16v 101KM - po rozgrzaniu szaleją obroty, gaśnie

30 Sie 2009 18:53 6447 2
  • Poziom 2  
    witam
    mam problem z autem chodzi o vetre b z 1999r 2,0 dti (dth) 16V 101KM

    mój problem polega na tym ze autko po rozgrzanniu sie do temp 80-85 stopni szaleje z obrotami a nawet gasnie wystarczy ze zgasze go na 10-15 min i juz koniec,po odpaleniu pojade ok.50meterów i sie zaczyna szarpanie po czym gasnie zazwyczaj i musze czekac az ostygnie.i tak za każdym razem.ostatnio wybralem sie do grudziadza do aso opel ale nie dalo rady podiac bo nie ma miejsca.jest to ok 40 km od mojego domku,stalem u nich ok 1godz na odpalonym silniku poczym odprawili mnie z kwitkiem bo nie bylo jak wcisnac sie w kolejke.w drodze powrotnej oczywiscie autko odmówilo ledwie dojechalem do domu i od tej pory na stale swieci mi sie kontrolka pomarańczowa MOTORELEKTRONIK.
    auto raptownie traci moc i zwalnia jak by paliwa nie dostawal
    W 1 warsztacie pan magik powiedzial ze mam pompe oddac do regeneracji
    w 2 ze mam wymienic czujnik polozenia walu korbowego
    w 3 ze immobilajezer nawala
    no sie zaczelo,karzdy z nich podlaczal go pod kompa
    poprosilem zeby nie kasowac bledu zeby zobaczyc co powie nastepny
    każdy tylko twierdzil ze morze byc kilka przyczyn.bledów bylo kilka
    jeden powiedzial ze trzeba do aso bo oni maja tylko testery do sprawdzania parametrów i kasowania bleduw.błedy to
    P 1220
    P 1345
    P 1502
    P 1503
    zastanawiam sie czy temperatura ma wpływ na immobilajzer,nie znam zasady dzialaniu tego urządzenie?
    wyczytalem zeby wymienic czujnik polozenia wału korbowego.
    mam pytanie czy trzeba koniecznie wykasowac błędy?
    po wymianie niema zadnej poprawy.

    prosze o pomoc pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Nie masz kompletnie pojęcia z czym masz do czynienia - poczytaj o pompie VP44
    Immobilizer nie ma tu nic, ale te dwa pierwsze błędy są poważne
    Nazbieraj pieniążków, popytaj tam w twojej miejscowości i znajdź dobry zakład od elektroniki pompy...sam nie dasz rady
  • Poziom 2  
    pewnie chodzi o błąd 1345-bylem u faceta który niby ma trche pojeci i powiedzial ze ten blad ma kilka pochodnych,kazal jechac do aso i tam maja mi powiedziec.