Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Felicia 1.3 MPI 1998 rok. Odpalanie

mrm sa 31 Sie 2009 20:29 3727 9
  • #1 31 Sie 2009 20:29
    mrm sa
    Poziom 10  

    Witam

    Samochód jak w opisie. Na zimnym silniku odpalanie Ok bez żadneg problemu tylko czasem trzeba przytrzymać gaz bo inaczej faluje obrotami. Gdy silnik się zagrzeje i go wyłączę to niemożliwe jest jego ponowne odpalenie. Jeżeli odpali na ciepłym silniku to faluje gaśnie i ma nierówne obroty oraz trzęsie całym samochodem. Wydaję mi się że winowajcą moze być czujnik temp. cieczy chłodzącej lub MAPSENSOR, chyba że się mylę.

    Proszę o pomoc. na co zwrócić jeszcze uwagę?
    Pozdrawiam.

    0 9
  • #2 31 Sie 2009 20:41
    autoas
    Poziom 42  

    Zwróć uwagę na parametry bieżące

    1
  • #3 31 Sie 2009 20:44
    mrm sa
    Poziom 10  

    Parametry bieżacę tzn. czy mógłbyś rozwinąć troszeczkę temat?

    0
  • #4 31 Sie 2009 20:50
    autoas
    Poziom 42  

    A ty skąd sie urwałeś....kupuj VAGa i heja...wszyscy mają VAGa

    0
  • #5 31 Sie 2009 20:56
    mrm sa
    Poziom 10  

    ja wiem że parametry bieżace można odczytać VAGiem tylko że mam tylko interfejs do BMW(ADS, Carsoft), vagiem nie dyspouję ale będe musiał się wyposazyć.
    A może dysponuje ktoś danymi jakie wysyła dany czujnik tak żebym mógł sprawdzic to multimetrem bądź oscyloskopem.

    0
  • #7 31 Sie 2009 21:03
    mrm sa
    Poziom 10  

    Wiem że typowy VAG to KKL
    Ja mam tylko ADS wspólpracujcy z Inpą Ediabasem oraz Carsofta działający z Carsoft 6.5. No chyba że się mylę, na VAGach się nie znam za bardzo zajmuję się BMW

    0
  • #8 06 Wrz 2009 23:20
    hiko
    Poziom 1  

    witam mój problem polega na tym,że Vag odczytuje mi w felci 1.3mpi błąd immo a przy wejściu w opcje silnik, parametry kodu są 00000 jak i również sklepu też 00000. A auto odpala tylko na 2,3sek i gaśnie.Co z tym zrobić i jakim programem.

    1
  • #9 24 Paź 2009 13:46
    krzydu
    Poziom 10  

    miałem podobną przypadłość i po wymianie czujników dalej było to samo okazało się że pompa paliwa świrowała .

    1
  • #10 24 Paź 2009 16:04
    dziobaak
    Poziom 13  

    Spróbuj podmienic czujnik halla bo one tez lubią tak świrować

    0