Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Calibra c20let popychacze zaworów

det0x3 31 Sie 2009 21:57 2640 13
  • #1 31 Sie 2009 21:57
    det0x3
    Poziom 10  

    Witam
    Mam mały problem otóż nie mogę nigdzie znaleźć popychaczy zaworów do calibry silnik C20LET , głowica GM 700 (tak jest na niej napisane)
    Czy może wie gdzie dostane takie popychacze ?? Najlepiej było by gdy bym dostał linka do strony .. ja szukałem chyba gdzieś z pół dnia ale nic nie znalazłem.. wszędzie tylko c20xe itd ale do LET'a znaleźć nie mogę.. proszę o pomoc bo samochód stoi a nie chce garażu zastawiać teściowi bo już ma jakieś problemy a chce się uwinąć jak najszybciej.. z góry dziękuję za pomoc..
    pozdrawiam !!

    0 13
  • #3 01 Wrz 2009 09:32
    det0x3
    Poziom 10  

    hmm ciężka sprawa na tej stronienie ma :( może inną stronę ktoś zna?

    0
  • #5 01 Wrz 2009 17:32
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 01 Wrz 2009 18:22
    ociz
    Moderator Samochody

    Weź ten silnik sprzedaj i za to kupisz c20xe w idealnym stanie, tego i tak raczej nie zreanimujesz bo to by znacznie przekroczyło wartość samochodu.

    0
  • #7 01 Wrz 2009 20:10
    det0x3
    Poziom 10  

    hehe faktycznie jest .. coś słabo poszukałem.. ale co do tego LET'a to się uparłem i zrobię go. Może i przekroczy to trochę wartość samochodu ale cóż .. chę mieć c20let . Szczerze powiem że rozważałem kupno c20xe ale c20let jest lepszy . Prawda? a za samochód dałem śmieszne pieniądze i jak włożę w niego jeszcze ze 4 tysiące to sprzedam go z zyskiem i to niemałym :) muszę tylko głowicę zrobić i tyle no może jeszcze turbinę do regeneracji oddam bo jakiś mądry nie podłączył do turbiny przewodu olejowego i się zatarła :) może zna ktoś gdzieś coś taniego żeby z tą turbiną wyszło jak najtaniej?

    0
  • #8 01 Wrz 2009 20:34
    ociz
    Moderator Samochody

    Dół też raczej do roboty bo te ciśnienie sprężania kolejno 11,9,7,6 to chyba nie wina głowicy?
    Co do sprzedaży w całości to myślę że każdy potencjalny kupiec będzie kręcił nosem na ten brak oryginalnej skrzyni biegów i wału napędowego.
    Ale jeśli Ci nie brakuje motywacji to działaj...

    0
  • #9 02 Wrz 2009 12:15
    det0x3
    Poziom 10  

    Ja byłem jeszcze raz u mechnika i zmieżył mi ciśnienie jeszcze raz bo mówił że trzeba dwa pomiary zrobić i 2 pierwsze się zgadzały 11 i 10 tylko bo reszta też na 10 była . Mówił ten koleś co to mierzył ze tak słabo mogło wyjść bo wtedy już na 3 i 4 cylindrze akumulator padał i wogle mówił że sie robi 2 pomiary. Co do głowicy to na allegro znalazłem głowicę COSCAST tylko niekompletną i po to potrzebne mi są popychacze bo chcę ją złożyć do kupy i zamontuje do swojego bloku. Jedyny poważny minus to Turbina którą trzeba dać do regeneracji a to tanie nie jest.. szukam teraz taniej regeneracji turbin

    0
  • #10 02 Wrz 2009 19:41
    manta
    Poziom 39  

    Nie istnieje coś takiego jak tania regeneracja tej turbiny.

    0
  • #11 02 Wrz 2009 20:29
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 02 Wrz 2009 20:55
    ociz
    Moderator Samochody

    Ja ci radzę sprzedaj ja w częściach nie ukrywając ich stanu technicznego, tak najlepiej na tym wyjdziesz.
    Pewnie wiesz że taki silnik w dobrym stanie jest warty z 10k zł ale ten twój nie jest teraz warty nawet 3k. 4k na remont? Z takimi funduszami nawet się za to nie zabieraj bo albo robić porządnie albo wcale.
    I pamiętaj że wiekszość osób które mogły/chciały by go kupić pewnie przeczytają ten temat, bo informacje na temat wszystkiego co ma LET-a pod maską szybko się rozchodzą w necie :D.

    0
  • #13 02 Wrz 2009 21:11
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 03 Wrz 2009 07:39
    det0x3
    Poziom 10  

    heh no trochę racji jest w tym wszystkim ale tej swojej calibry już nie sprzedaję. Wstawiłem do warsztatu i stoi teraz i się robi.. trochę mnie to będzie kosztowało.. muszę kupić popychacze do zaworów , uszczelki , oddać głowicę do planowania , pierścienie kupić , pasek rozrządu , olej i filtr i odać turbinę do regeneracji.. przynajmniej tak mi w warsztacie powiedzieli w którym stoi samochód. Pewnie dojdą jeszcze do tego jakieś koszty po drodze ale co tam.. mi się nie śpieszy. Gorzej ze skrzynią 6-cio biegową bo jak zadzwoniłem ostatnio to koleś chciał 5000ZŁ !! Skrzynię sobie na razie odpuszczę bo silnik szarpnie moje fundusze strasznie.
    A jeżeli chodzi o ten remont to jak porządny wygląda?? że aż tyle kosztuje

    0