Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf IV TDI kombi - problem z odpaleniem

05 Wrz 2009 11:09 6809 28
  • Poziom 9  
    Hej, szukam pomocy.

    Mam VW Golfa IV 1.9 TDI 74KW kombi rok produkcji czerwiec 2002 ale modelowo auto jest 2003. Wymieniłem rozrząd w aucie i stała się rzecz trochę dziwna. Auto odpala ale po chwili gaśnie tj. to czasu aż nie wypali paliwa z przewodów. Pisząc prościej auto jakby nie dostawało paliwa z baku. Sprawdziłem pompę w zbiorniku i jest dobra, więc czy może ktoś z Was mi doradzi co jest grane i jak to naprawić.
  • Poziom 23  
    Witaj.
    Jeżeli przy wymianie rozrządu odpinałeś przewody paliwowe to jest bardzo prawdopodobne że masz zapowietrzony układ paliwowy,co w sinikach z tym rodzajem wtrysku się zdarza.
  • Poziom 9  
    Przewody odpinałem. A powiedz czy od tego pompa która jest w zbiorniku przestała by podawać paliwo. Ewentualnie jak odpowietrzyć przewody
  • Poziom 23  
    Domowa metoda wygląda tak,zrzucasz przewód nadmiarowy z wtrysku po czym dmuchasz kompresorem w zbiornik paliwa do momentu aż z nadmiaru poleci paliwo bez bąbelków powietrza, wtedy bezzwłocznie załóż nadmiar i gotowe.
  • Poziom 34  
    To jest silnik PD, sprawdź najpierw co pokazuje VAG-COM w wersji z CAN-BUS.
  • Poziom 9  
    a co to jest silnik PD po kodzie wiem że typ silnika to AXR
  • Poziom 9  
    tak auto jest na pompowtryskach,
  • Poziom 31  
    pompowtryski

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sztomel napisał:
    To jest silnik PD, sprawdź najpierw co pokazuje VAG-COM w wersji z CAN-BUS.

    Czemu w wersji can-bus?
  • Poziom 34  
    dla pewności bo Can Bus wszedł w tym roczniku modelowym
  • Poziom 27  
    zezuama napisał:
    Domowa metoda wygląda tak,zrzucasz przewód nadmiarowy z wtrysku po czym dmuchasz kompresorem w zbiornik paliwa do momentu aż z nadmiaru poleci paliwo bez bąbelków powietrza, wtedy bezzwłocznie załóż nadmiar i gotowe.


    ciekawa metoda tylko który to przewód nadmiarowy
    kompresorem dmuchasz w zbiornik ale gdzie w otwór wlewowy paliwa?
  • Poziom 42  
    Tak jeszcze zapytam, czy on tylko raz odpalił i zgasł, czy za każdym razem odpala i gaśnie?
  • Poziom 9  
    za każdym razem odpala i gaśnie, do chwili gdy ma paliwo w przewodach. Startuje normalnie tj przekręcam zapłon kontrolki się zapalają prawidłowo odpala od razu i pracuje normalnie
  • Poziom 39  
    ile czasu pracuje normalnie.
  • Poziom 9  
    to chwili aż mu paliwo z przewodów się nie wypali
  • Poziom 39  
    To znaczy sekundę dwie czy pięć minut.
  • Poziom 9  
    Nie mierzyłem aż tak aby go nie zapowietrzyć ale po około minucie wyłączam motor
  • Poziom 39  
    Po około minucie wyłączasz motor, dlaczego?
  • Poziom 27  
    gdzie pchasz to powietrze tym kompresorem?
  • Poziom 9  
    Bo inaczej sam mi zgaśnie bo skończy się paliwo w przewodach, a pompa nie podaje z baku. I tu wlaśnie tkwi problem. Wymontowałem pompe i działa więc gdzieć po drodze coś nie gra

    Czy może podać mi do siebie numer tel najlepiej kom, czekam za elektrykiem więc wtedy bym zadzwonił i może byś mi coś doradził jak naprawić usterkę

    Moje gg to 2495426 możesz podać tam jak nie chcesz aby numer był ogólnie dostępny
  • Poziom 27  
    a przewód gdzieś po drodze nie przetarty przecięty przygnieciony ?

    a taka stara metoda "kroplówka" znaczy butelka do góry z paliwem i zobaczyć pali czy też gaśnie?
  • Poziom 9  
    Przewód sprawdzony i odpowietrzony a ta kroplówka to mówisz do filtra paliwa i czy będzie działał motor. Działa zamiast butelki użyłem kanister z ropą chodził dobre parenaście minit i było git
  • Poziom 27  
    no to 80 % sukcesu
    to teraz szukanie po koleji filtr a potem przewody i pompka
    czasami robi się tak że filtr wkłada się w worek plastikowy w miarę szczelny i jak bardzo zasysa powietrze to worek się kurczy, a potem podmienił bym wężyki znaczy puścił inne i zobaczył co się dzieje
  • Poziom 42  
    Jurrob84 napisał:
    Nie mierzyłem aż tak aby go nie zapowietrzyć ale po około minucie wyłączam motor

    Coś nie kumam?!
    No i czy pompa elektryczna chodzi czy nie, bo jak chodzi to jak się zapowietrza
    Coś nie tak opisujesz?!
  • Poziom 9  
    Pompa chodzi ale w sensie że wyjąłem ją z baku i podłączyłem na krótko aby sprawdzić czy działa, bo jak ją podłączę w aucie to nie chwyta
  • Poziom 39  
    No to szukaj dlaczego pompa nie chodzi a nie pisz, że silnik gaśnie.
  • Poziom 9  
    też liczyłem że ktoś mi z Was pomoże może trans serwis ma jakiś telefon to zadzwonię jak będę wiedział co jest gdy go podepnę pod kompa
  • Poziom 9  
    numer już mam odezwe się zaraz jak podepnę auto, początek to będzie 508

    Dodano po 4 [godziny] 3 [minuty]:

    Już po kłopocie, jednak pompa okazała sie strzelona i raz działa raz nie, na szybko załatwiłem używaną i jest git. Chodzi jak żyleta. Dzięki wszystkim za pomoc