Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki router do internetu radiowego? JAK SKONFIGUROWAĆ?

wsza12345 05 Sep 2009 14:59 7047 30
    wsza12345
    Level 11  
    Witam posiadam internet radiowy 1 mega i chciał bym rozdzielić sygnał na 2 pc oddalone od siebie o jakieś 10m. wiem że w internecie jest dużo o tym ale nie mogę znaleść nic konkretnego..nie wiem jaki router wybrać żeby połączenie było szybkie nie musi być przez WIFI. koszty nie były mocno wysokie...
    czy jak będe miał połączenie przez WIFi to internet będzie wolniejszy?
    kiedyś też próbowałem podłączyć ten drugi komputer pod ten internet to mi nie działał jaka była tego przyczyna? czy gdybym zakupił jakiś ruter to mam pewność że będe miał na drugim komputerze internet?? proszę o pomoc bo jestem w tym temacie zielony:(
    dodam jeszcze że internet idzie przez jakiś mini ruter kablem RJ 45
    polonez15
    Level 33  
    Jak już coś to router, druga sprawa 10m to zakres cenowy do 100 zł pociągnie śmiało, WIFI nie zwolni Ci kompa,chyba że masz PIII 501MHz...
    wsza12345
    Level 11  
    Do 100 zł to spokojnie dam radę. Procesor też da radę. A to wygląda z tymi routerami? Muszę kupić 2 routery do jednego i do drugiego kompa? Czy w drugim wystarczy jakiś odbiornik wifi??
    mar1aczi
    Level 26  
    Zakup router ze switchem. Najmniejszy to 4 portowy. Podłączysz oba komputery i jeszcze zostaną wolne :)
    Jeśli masz dostęp i możliwość konfiguracji tego, który jest aktualnie podłączony to możliwe, że wystarczy dokupić switch.
    wsza12345
    Level 11  
    Rozumiem a może ktoś poleci jakiś dobry router ze switchem??

A czy cięzko jest skonfigurować ten router żeby wszystko działało??

Nie wiem z tego co mam chyba nic nie da się zrobić bo nie ma innych wyjść a WIFI też chyba nie posiada.