Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic coupe D15B7 DŁAWIENIE, spadek i falowanie obr!

damiano23 06 Wrz 2009 16:19 6283 4
  • #1 06 Wrz 2009 16:19
    damiano23
    Poziom 1  

    Witam!
    Mam już od roku problem ze swoją Hondą. Chcę już ten problem rozwiązać do końca. Po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach zaczyna się dławić (przestaje przyśpieszać, ale nie przerywa tylko tak jakby się zapowietrzał). Problem ten zazwyczaj pojawia się po staniu w korku lub jeździe na niskich obrotach, ale ostatnio coraz częściej. W nocy jeździ o wiele lepiej niż w dzień. Kiedy występuje dławienie i gdy stane np. na światłach silnik nierówno pracuje (z rury słychać takie lekkie pyknięcia) i po chwili sam wskoczy na ok 1000 obrotów i się stabilizuje na te ok 700. Czasami obrotomierz leży czyli ma bardzo niskie obroty ok 500. Ok 3 tygodni temu (suche dni) odpalil nie na wszyskie gary (trwało to ok 15sekund). Był to pojedyńczy incydent i pierwszy raz mi tak zrobił. Nie wiem czy to ma związek ale piszę wszystkie wady. Teraz odpala tak jak zwykle czyli na dotyk. Proszę o pomoc.

    Wypiszę rzeczy które wymieniłem:
    - oczywiście wszystkie filtry i olej
    - przepustnica( myślałem ze to czujnik położenia przepustnicy nawala)


    - silnik krokowy (wymieniłem, myłem)
    - świece NGK
    - wydech
    - kopułka i palec
    - wiele innych rzeczy któe już raczej nie mają wpływu

    Co to może być? Chce wymienić sondę (mam 4 żyłową), kable, może cewkę. Ale boję się że to i tak g... da i tylko wydoje się z kasy. Kable ponad 300zł.

    Ostatnio chodzi mi po głowie uszczelka kolektora ssącego, bo przypomniało mi się ze jak kiedyś przy wymianie przepustnicy ją zatkałem (wlot przepustnicy) to silnik i tak chodził na bardzo niskich obrotach i nie zgasł.

    Majstrowie, mechanicy, samouki, złote rączki, elektronicy itd... POMÓŻCIE :)

    Dodano po 2 [minuty]:

    Temu kto trafnie ustrzeli moją usterkę stawiam dużego browara.

    Regulamin pkt 11 wraz z podpunktami. Popraw temat! [Błażej]

    0 4
  • #2 06 Wrz 2009 17:25
    emeryt2
    Poziom 42  

    Czujnik temp. chłodziwa , czarny , zmierz. MAP na grodzi.
    Sondę sprawdz votomierzem , na 2 V. Chyby wiesz jak się to robi , po takich wymianach i naprawach.

    0
  • #3 09 Kwi 2010 17:55
    ostace
    Poziom 9  

    Witam! dołączam się do tematu, mam też problem ze swoją hondą, problem z przerwami mocy podczas przyśpieszania, stabilizacja obrotów po zdjęciu nogi z gazu szwankuje, nie wkręca się od razu na obroty, przydławi się, podejrzewam sondę , mierzyłem napięcie i jest przy rozgrzanym silniku dużo ponad

    1
  • #4 13 Kwi 2010 11:26
    ostace
    Poziom 9  

    U mnie był problem ze swiecami, wymiana rozwiazala problem.

    0
  • #5 21 Sty 2011 21:15
    hadziu89
    Poziom 8  

    kolego ja W swoim B15B7 mam to samo. wymiaenuialem juz tyle zeczy i nic:( tylko ja mam lpg. zostala mi tylko sonda lambda. tylko u mnie wszystko ok tylko z przyspieszaniem jest problem. jak wcisne mu gaz wiecej to go zamula i musze dawac stopniowo i w miare wolno zeby sie bujal.

    1