Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Fabryka Prądu
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a4 2.5 tdi 2002r brak mocy i przyspieszenia

06 Wrz 2009 18:03 13714 15
  • Poziom 9  
    witam mam problem z moim autkiem mianowicie taki ze o odpaleniu przez kilka sekund dymi na bialo podczas jazdy kolo 2 tys obrotów ma dziure w gazie i zbiera sie normalnie do 3 tys i potem prawie nie reaguje na gaz i nie ciagnie dalej co moze byc powodem
  • Fabryka Prądu
  • Fabryka Prądu
  • Poziom 26  
    Sprawdź podłączenie na wtyczce przepływomierza. Kilku krotnie spotkałem się z brakiem styku w tym miejscu co dawało takie efekty. W dodatku nieszczelność na rurze zasilającej powietrzem powodują spadek mocy w TDI
  • Poziom 9  
    autoas napisał:
    Masz popsuty silnik
    autoas jak masz dawac takie głupie teorie to moze ty tez masz popsute klepki pod sufitem oczekuje pomocy i jak inni tez a nie glupie i luzne uwagi

    Dodano po 3 [minuty]:

    gracus7 napisał:
    Sprawdź podłączenie na wtyczce przepływomierza. Kilku krotnie spotkałem się z brakiem styku w tym miejscu co dawało takie efekty. W dodatku nieszczelność na rurze zasilającej powietrzem powodują spadek mocy w TDI
    raczej podlaczenie jest sprawne i przeplywka reaguje jak sie ja odlaczy moze wtryski lub turbina siada moga byc podobne objawy?
  • Poziom 38  
    mariuszbmw napisał:
    raczej podlaczenie jest sprawne i przeplywka reaguje jak sie ja odlaczy moze wtryski lub turbina siada moga byc podobne objawy?

    bez diagnostyki tego auta to można gdybac,może to,może tamto,albo przyjąc teorię kolegi AUTOAS
  • Poziom 42  
    mariuszbmw napisał:
    autoas napisał:
    Masz popsuty silnik
    autoas jak masz dawac takie głupie teorie to moze ty tez masz popsute klepki pod sufitem oczekuje pomocy i jak inni tez a nie glupie i luzne uwagi

    Jak cię nie stać na sprzęt albo na diagnostykę (i nie chodzi mi o odczyt błędów....) to znaczy, że nie stać cię na to auto.......kup UNO
    Taki opis problemu to czyste lamerstwo...jeśli nie rozumiesz aluzji, to wyłącz komputer i oszczędzaj pieniądze z energii na naprawę auta

    I sprawdź pisownię....
  • Poziom 9  
    autoas napisał:
    mariuszbmw napisał:
    autoas napisał:
    Masz popsuty silnik
    autoas jak masz dawac takie głupie teorie to moze ty tez masz popsute klepki pod sufitem oczekuje pomocy i jak inni tez a nie glupie i luzne uwagi

    Jak cię nie stać na sprzęt albo na diagnostykę (i nie chodzi mi o odczyt błędów....) to znaczy, że nie stać cię na to auto.......kup UNO
    Taki opis problemu to czyste lamerstwo...jeśli nie rozumiesz aluzji, to wyłącz komputer i oszczędzaj pieniądze z energii na naprawę auta

    I sprawdź pisownię....
    pytałem czy moze miał ktos podobne przypadki w takim silniku ale widze ze tu duzo filozofów i bardzo madrych rad jak nie masz ochoty podzielic sie czyms pomocnym lub swoja wiedza której zapewne nie masz to lepiej nie niszcz sobie palcy na pisanie glupich komentarzy i rad ktore nic nie pomagaja jakbys wiedzial ile juz wydałem kasy na takich mechaników jak ty to pewnie nie zabierałbys głosu bo uno musiałbym miec unikata recznie
    robionego
  • Poziom 39  
    Może napisz co mechanicy już robili w tym kierunku. No i jeżeli byłeś u mechaników to napewno była robiona diagnoza parametrów rzeczywistych pracy silnika, to co z niej wynikło.
  • Poziom 38  
    Odnoszę wrażenie ,że kolega pytający myśli,że ma fiata 126P i ktoś rzuci podpowiedzią zwiększ przerwę na platynkach i będzie dobrze,lub wyczyścic krokowca i to go zadowoli.
  • Poziom 42  
    Większość postów to takich, że nikt sobie nie zada trudności w prawidłowym diagnozowaniu i opisaniu problemu, tylko wszystko na zasadzie "czy ktoś miał taki przypadek?" i oczekuje "pigułkowych" odpowiedzi
    To, że wydałeś kupę pieniędzy i nic, to żaden argument
    Skończyła się era łatwych i prostych aut......na szczęście
    Przeczytaj swój pierwszy post i oceń jak możemy na jego podstawie ci pomóc

  • Poziom 27  
    Zczytaj błędy jeśli wystąpi coś takiego jak błąd 0550-kąt wtrysku poza zakresem no to masz pompę wtryskową do naprawy
  • Poziom 35  
    Panowie, bez obrażania się i głupich docinek, kolega jest wkurw.... bo nikt nie jest mu w stanie pomóc, doskonale go rozumiem bo mam podobny problem,
    mariuszbmw na sam początek proponuję zdjąć z kolektora ssącego wąż powietrza doładowanego od intercoolera i sprawdzić czy silnik dalej będzie dymił na biało oraz sprawdzić olej i płyn chłodzący w zbiorniczku wyrównawczym czy nie ma śladów padniętej uszczelki pod głowicą a potem dalej pomyślimy.
    Przypuszczam, że u Ciebie nawarstwiły się 2 problemy - pierwszy z białym dymem a drugi z przeładowaniem lub niedoładowaniem turbo przy 3000 RPM, dobrze abyś wykonał logi dynamiczne oraz statyczne przy użyciu programu i interfejsu diagnostycznego VAG-COM i sprawdził nim wskazania z grup 000,001,003,008 oraz 011 oraz oczywiście zapisane przez sterownik silnika błędy czyli tzw. Fault Codes.
  • Poziom 11  
    witam
    miałem podobny przypadek w swoim 1,9 TDI, na 4 biegu już nawet jechać nie chciał. Jeździłem do serwisu po krótkich oględzinach poinformowali mnie o zatarciu turbiny. Nie dałem temu wiary gdyż stało się to po wizycie u lakiernika. Zabrałem się więc sam do główkowania.
    Okazało się że miałem odłączony taki mały przewód podciśnieniowy od obudowy filtra powietrza, wiasiał nad ziemią i ciągnął kurz. Po podłączeniu było prawie dobrze ale kurz dostał się przez ten przewód do dwóch sterowników włączenia turbiny. Nie jestem fachowcem i nie znam rzeczy po imieniu, jednakże były u mnie dwa elementy takie elektromagnesy które włączały dopływ podciśnienia do membrany koło turbiny, która wówczas cięgnem włączała turbinę. Doszedłem do tego ręcznie wciskając tą dźwignię że turbina zaczyna pracować. Potem po drodze przewodów podciśnienia doszedłem do tych sterowników.

    Być może przypadek podobny. Zrobiłbym zdjęcia ale auto sprzedałem pare lat temu.

    Pytanie czy słyszysz w ogólę turbinę? - W TDI dosyć głośno słychać powietrze świszczące. Czy masz szczelne przewody powietrza od doładowania? Szczelny intercooler?
  • Poziom 9  
    Sztomel napisał:
    Panowie, bez obrażania się i głupich docinek, kolega jest wkurw.... bo nikt nie jest mu w stanie pomóc, doskonale go rozumiem bo mam podobny problem,
    mariuszbmw na sam początek proponuję zdjąć z kolektora ssącego wąż powietrza doładowanego od intercoolera i sprawdzić czy silnik dalej będzie dymił na biało oraz sprawdzić olej i płyn chłodzący w zbiorniczku wyrównawczym czy nie ma śladów padniętej uszczelki pod głowicą a potem dalej pomyślimy.
    Przypuszczam, że u Ciebie nawarstwiły się 2 problemy - pierwszy z białym dymem a drugi z przeładowaniem lub niedoładowaniem turbo przy 3000 RPM, dobrze abyś wykonał logi dynamiczne oraz statyczne przy użyciu programu i interfejsu diagnostycznego VAG-COM i sprawdził nim wskazania z grup 000,001,003,008 oraz 011 oraz oczywiście zapisane przez sterownik silnika błędy czyli tzw. Fault Codes.
    samochod dalej u nastepnego fahowca i nic błedy to tylko cos z cisnieniem paliwa za mala dawka czy cos a reszta sprawna tylko autko nie hula ma ktos jakies jeszcze pomysly co moze byc
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Witam mialem taki sam problem w audi a6 c5, uszkodzona był przewód gumowy, ktory idzie od intercoolera do turbiny, sprawdz to, nic nie koszstuje.