Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mondeo lll tdci 130km '05 - błąd p0252

tkoziol 06 Wrz 2009 21:07 8477 14
  • #1 06 Wrz 2009 21:07
    tkoziol

    Poziom 19  

    witam mam problem z mondeo lll mianowicie po podłączeniu kts wyrzuca błąd p0252 przestawienie konta wtrysku pompa wtryskowa A ale nie ma takiego błędu w sis morze ktoś wie co on oznacza forda odcina podczas wyprzedzania na 5 lub 6 biegu i zapala sie świeca żarowa nieraz łapie też błąd sterownik pompy i wtryskiwaczy ale też nie ma go w sis powiem jeszcze że wtryskiwacze są dobre nawet były zakładane drugie jak i zawór ciśnieniowy, zbiornik czyszczony,filtr paliwa wymieniony dodam jeszcze ze nie mam możliwości podłączyć forda innym testerem,z góry wszystkim dziękuję

    0 14
  • #3 06 Wrz 2009 21:52
    tkoziol

    Poziom 19  

    czy napewno pompa mam tez drugie takie ałto na placu i też wyrzuca tam błąd ten sam i pompę tam wymieniałem chodzi mi o przetłumaczenie tego błedu

    0
  • #4 06 Wrz 2009 22:25
    daniel05
    Poziom 12  

    P0252,"Wirnik/krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem/wydajność"

    1
  • #5 06 Wrz 2009 22:38
    adam7009
    Poziom 38  

    może byc wszystko od pompy po wtryski,nie ma jakiegoś dokładniejszego tłumaczenia błędu.Wszystko co ma związek z ciśnieniem paliwa.

    0
  • #6 06 Wrz 2009 22:46
    AUTO-MAR
    Poziom 20  

    Ciśnienie przy rozruchu jakie jest za duże czy za małe i wszystko powoli się wyjaśni

    0
  • #7 08 Wrz 2009 23:55
    tkoziol

    Poziom 19  

    niestety kts w tym przypadku nie ma wartosci rzeczywistych a wtryski sa dobre bo sam je regenerowałem

    0
  • #8 09 Wrz 2009 06:40
    Lewand
    Poziom 15  

    Czy KTS rozpoznaje sterownik silnika czy wchodzisz przez system zastępczy, jeśli przez zastępczy KTS pokazuje czasem straszne pierdoły.
    Jeżeli to silnik TDCI znaczy Common Rail i tu za bardzo błąd związany z kątem wtrysku mi nie pasuje. Jeżeli takie akcje się dzieją to może rozrząd coś nie halo. Sprawdziłbym też czujniki położenia wału wałka i czujnik ciśnienia na listwie.

    0
  • #9 14 Wrz 2009 22:53
    tkoziol

    Poziom 19  

    sprawdziłem czujniki instalacje założyłem drugą pompe wtryski po regeneracji i dalej to samo zapala sie swieca żarowa i auto nie ma mocy

    0
  • #10 14 Wrz 2009 23:19
    sebastian_swa
    Poziom 10  

    moze sie wyglupie, ale rozumiem, ze wtryskiwacze zostaly przeprogramowane? objawy masz takie same jak przy padnietych wtryskach u mnie - zapalajaca sie sprezynka, brak mocy przy przeciazeniu, spalanie stukowe na wolnych obrotach(?) - te zmiany sie u mnie poglebialy i nie wszystkie wystepowalu jednoczesnie i nie od razu ... moze jednak sprobuj z innymi wtrsykiwaczami

    0
  • #11 16 Wrz 2009 21:56
    tkoziol

    Poziom 19  

    założyłem dziś wtryskiwacze nowe i dalej to samo ałto po dobrym nagrzaniu i przejechaniu 50 km odcina i zapala się świeca żarowa i nie trzeba go piłowac dzieje się to przy normalnej jeZdzie i zauważyłem dziś ze ford jakby łapał temperaturę wskażnik pokazał jakieś 105 stopni ale woda się nie gotowała i jakby w tym momencie go odcieło po wrzuceniu na luz temperatura spadła w ciągu 5 s potem jeszcze raz złapał taką temperaturę ale nie zaświeciła sie świeca pomocy nie wiem już co z tym robic dodam jeszcze ze termostat jest wyjety

    0
  • #13 20 Wrz 2009 23:50
    hacckker
    Poziom 18  

    bład ten na pewno od spalania stukowego wiec wymien wtryski na nowe nie regenerowane bo wymien tez przewody cisnieniowe i filtr paliwa dokoduj wtryski i ok .to procedura z opisanym przez ciebie błedem.Co do wspomnianej temperatury sprawdz najpierw czujnik znajduje sie pod kolem pasowym z lewej strony silnika tzn od skrzyni biegow w tedy tez zapali sie lampka i straci moc ,

    0
  • #14 22 Wrz 2009 21:50
    tkoziol

    Poziom 19  

    przyczyna termostat

    3
  • #15 05 Gru 2012 19:44
    fiku_miku
    Poziom 1  

    Przepraszam, że odkopuję tak stary temat, ale panowie czy wy próbujecie mi powiedzieć że ja na darmo wydałem prawie 10tysi? Bo pompa nówka za 6tys. wtryski nowe za 3tysie + kodowanie + czyszczenie całego układu a sprężynka potrafi nadal się pojawić, a wystarczy niby wymienić termostat i po bólu?? Który to termostat bo są dwa. A bajdałej w moim przypadku takie charakterystyczne jest nie to że raz depnę i sprężynka tylko auto musi dostać tak konkretnie w du.... na kilku biegach.
    TDCI 2.0 115km 2003rok. Błąd na kompie regulacja ciśnienia paliwa.

    4