Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prosba o analize logów dynamicznych PASSAT B4 TDI 1Z 90KM

06 Wrz 2009 22:23 6762 14
  • Poziom 31  
    Przepływomierz zdechł
  • Poziom 34  
    Jeśli mamy ocenić przepływkę to wklej tu jeszcze grupę 008 dynamiczną bo na podstawie tylko 003 to niewiele widać i loguj grupy pojedynczo aby zmniejszyć częstotliwość odczytu a przy konwertowaniu logów zmień ustawienia w arkuszu kalkulacyjnym ze standard na tekst aby nie zapisywało w formacie daty, w ten sposób :
    Prosba o analize logów dynamicznych PASSAT B4 TDI 1Z 90KM
  • Poziom 11  
    Czyli logować grupę 003,004,008 i 011 osobno tak?
  • Poziom 34  
    Wystarczą grupy 003, 008 i 011 ale każda osobno.

    PS.
    To jest ta przepływka co kupiłeś na allegro za 199 zł od motomaximusa - jeśli po logach będzie widać jej unfall to masz jeszcze 11 miesięcy gwarancji ;)
  • Poziom 11  
    Tak,wiem.Wogóle to przysłali mi inną przepływkę niz zamawiałem.Zamawiałem przepływkę i2s a przysłali mi wogóle bez zadnych napisów,totalna chinszczyzna.Wiec tak czy owak bede mu ją odsyłał,ale chcę sobie ją najpierw pomierzyć żeby wiedziec jak to robic na przyszłośc...:)

    Dodano po 45 [minuty]:

    Już zrobiłem logi proszę jeszcze raz o analizę


    Prosba o analize logów dynamicznych PASSAT B4 TDI 1Z 90KM



    Prosba o analize logów dynamicznych PASSAT B4 TDI 1Z 90KM



    Prosba o analize logów dynamicznych PASSAT B4 TDI 1Z 90KM




    Z góry dziękuję za analizę.
    Co jeszcze może być ważne to jest fakt że mam zaślepiony EGR.

    Na moje turbina jest ok bo pompuje dobrze tylko pużno sie budzi,ale dawka paliwa jest za mała co jest ścisle związane z przepływomierzem.Proszę o analizę mojego toku myślenia.Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Nikt nie potrafi przeanalizowac wykresów?
  • Poziom 2  
    Te obniżone dawki w ostatniej kolumnie to wina według mnie właśnie przepływki, to jest ograniczenie dymienia. Jak sterownik dostaje sygnał ze mało powietrza przepływa to ogranicza tez paliwo. Jak jest wszystko sprawne i szczelne to zawsze wartosci w ostatniej kolumnie będą większe od drugiej kolumny o okolo dwie jednostki (druga kolumna to ograniczenie zrobione przez fabryke:-/ ).
    Jak dawka się zmniejsza to i ciśnienie spada.

    Jeśli turbinka w 1z późno wstaje to wina przypchanego katalizatora.

    polecam forum:
    http://forum.vwgolf.pl/
  • Moderator Samochody
    Bo nikt nie bierze pod uwagę, tego, że jak zaślepi egr, to na wolnych i średnich obrotach, przepływomierz wskazuje prawie 2x więcej niż oczekuje sterownik.
    Patrząc po logach, przepływka ok, turbina ok
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    carrot napisał:
    Bo nikt nie bierze pod uwagę, tego, że jak zaślepi egr, to na wolnych i średnich obrotach, przepływomierz wskazuje prawie 2x więcej niż oczekuje sterownik.
    Patrząc po logach, przepływka ok, turbina ok


    Turbinka i sterowanie n75 potwierdzam ze OK.

    ale to co jest w takim razie nie tak?

    Chodzi tu o to, że z przepływka pokazuje za małe wartości a nie za wysokie.
    powyżej 3000 obr wartość ograniczenia dymienia jest niska a po 3500 ewidentnie obcina dawkę, a nie powinno, wiec albo przepływomierz za mało mierzy albo jakaś nieszczelność miedzy przepływką a turbiną.
  • Poziom 11  
    nieszczelnośc wykluczona.Zatknięcie ręką dolotu kolektora ssącego gasi silnik.
  • Poziom 20  
    Pozwolę sobie spytać kol.Tomka co było powodem tej usterki?
  • Poziom 9  
    Witam. Chciałbym podpiąć się do tematu. Mój passat powyżej 2000 obr/min. brakuje przyspieszenia (jakby przyczepę ciągnął za sobą). Jak uda się go wkręcić powyżej 3000 obr/min. silnik zaczyna nierówno pracować i wali kłęby czarnego dymu za sobą. Jutro zabieram się za gruszkę przy turbo, wężyki podciśnienia, N75.
    Po każdej takiej akcji mam błędy:

    Control Module Part Number: 028 906 021 AK
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D54
    Software Coding: 00000
    Work Shop Code: WSC 00000
    2 Faults Found:
    00575 - Intake Manifold Pressure
    17-10 - Control Difference - Intermittent
    00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
    28-10 - Short to B+ - Intermittent

    Prosba o analize logów dynamicznych PASSAT B4 TDI 1Z 90KM

    Prosba o analize logów dynamicznych PASSAT B4 TDI 1Z 90KM
  • Poziom 9  
    Witam ponownie. Problem rozwiązany. Wystarczyło przeczyścić sztangę do klapki w turbo, która upuszcza nadmiar ciśnienia żeby nie następowało przeładowanie. Sztanga była zapieczona, a "gruszka" nie była w stanie nią poruszać. Po tym zabiegu auto odzyskało moc i wkręca się na obroty bez notlaufu.