Witam, po niedługim czasie musze znowu napisać i skorzystać z waszych rad które świetnie pomagaja uporać mi się z problemami w samochodzie. Moim problemem jest uporczywe psucie się zaworu recyrkulacji spalin czyli tzw. EGR-u (nie cierpie już tej nazwy), otóż minal dokładnie rok od momentu wymiany egru na nowy i znowu się popsuł, pali się kontrolka checz engine, silnik jest mułowaty, słabo ciagnie typowe przyczyny i objawy EGRu.
Pomożcie i podpowiedzcie co mam z tym zrobić, czy kupić nowy kolejny już chyba czwarty z rzedu licząc na to ze pojezdze dłużej niż rok, czy zaślepiać czy może zrobic cos o czym mi niewiadomo i problem przestanie się tak często pojawiac.
Kilka pytań: Oryginalny EGR GM kto produkował, gdzie mogę dostac i jakie są koszta, czytałem cos o zaslepianiu, czy w tym momencie egr musi być sprawny żeby było można zaslepiac?? Czytałem cos o emulatorze Egr czy spotkal się ktos z tym i wie gdzie to można kupic jak zrobic?? Słyszałem ze w serwisach opla maja jakis soft ze zaślepiają wgrywaja i wtedy można obejść EGR prawda to jest??
Po prostu już mi rece opadaja i mam dosyć. Pomożecie
Pozdrawiam
Pomożcie i podpowiedzcie co mam z tym zrobić, czy kupić nowy kolejny już chyba czwarty z rzedu licząc na to ze pojezdze dłużej niż rok, czy zaślepiać czy może zrobic cos o czym mi niewiadomo i problem przestanie się tak często pojawiac.
Kilka pytań: Oryginalny EGR GM kto produkował, gdzie mogę dostac i jakie są koszta, czytałem cos o zaslepianiu, czy w tym momencie egr musi być sprawny żeby było można zaslepiac?? Czytałem cos o emulatorze Egr czy spotkal się ktos z tym i wie gdzie to można kupic jak zrobic?? Słyszałem ze w serwisach opla maja jakis soft ze zaślepiają wgrywaja i wtedy można obejść EGR prawda to jest??
Po prostu już mi rece opadaja i mam dosyć. Pomożecie
Pozdrawiam