Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie kupić radio samochodowe z MP3 w cenie do 200zł?

kemson1 07 Wrz 2009 12:49 2138 6
  • #1 07 Wrz 2009 12:49
    kemson1
    Poziom 9  

    Witam,
    Na wstepie napisze ze w temacie car audio jestem zielony. Tak wiec chce kupic uzywane radio do samochodu, firmy jakie biore pod uwage to: pionner, jvc, kenwood, blaupunkt. Chce przeznaczyc na nie max 200zł, jedynym moim wymaganiem jest obsluga mp3. Dodam ze radio bedzie obslugiwac max 4 glosniki, zadnych wzmacniaczy subow itd. Czy mozecie poradzic jakies konkretne, sprawdzone modele(np link allegro) z gory dzieki za pomoc.

    Nakłanianie do łamania regulaminu jest...nie na miejscu.[S]

    0 6
  • #2 07 Wrz 2009 13:02
    koojot
    Poziom 14  

    Dozbieraj i kup nowego clariona za 299 zl. Prawdopodobieństwo ze kupisz używane 100% sprawne jest niewielkie.Masz gwarancję i święty spokój.

    0
  • #3 07 Wrz 2009 13:26
    kemson1
    Poziom 9  

    w tym momencie, to max kasa jaka moge przeznaczyc na sprzet, wiec moze inaczej, jakie sprawdzone modele moglbym kupic w tej cenie(mam na mysli radia uzywane)?

    0
  • #4 07 Wrz 2009 13:31
    koojot
    Poziom 14  

    Cokolwiek wybierzesz będzie to low-end więc różnice niewielkie. Polecam Clarion Alpine Kenwood w tej kolejności .

    0
  • #5 08 Wrz 2009 12:04
    skaktus
    Poziom 37  

    Wystrzegaj się tanich blaupunktów - kumpel kupił, radio nie czytało połowy mp3 o wysoki bitrate a jeśli już to ciągle się zawieszało. Wymiana nie pomogła.

    Aktualnie używa EasyTouch z mp3 i portem usb i uważa że różnicy nie widzi. Za blaupunkta płacił ok 300 zł za Esy Touch około 200 zł, ceny sklepowe, sprzęt z gwarancją na 2 lata.

    0
  • #6 09 Wrz 2009 16:01
    djdolar
    Poziom 10  

    Kup sobie uzywanego Alpina CDE-9846RM wg mnie super radio które mam okazję złyszec co kilka dni. (popatrz też za podobnymi modelami.) nawet dziś na allegro poszedł za 229 zł w stanie idealnym wiec za 200 kupisz spokojnie z kilkoma ryskami które nie wpłyną na jakos dzwięku.

    0
  • #7 09 Wrz 2009 17:53
    johny1600
    Poziom 14  

    Ja też bym ci polecił jakąś alpine.

    0