Witam!
W moim poldku jest problem z ładowaniem. W alternatorze zostały wymienione szczotki, łożysko, regulator a problem wciąż istnieje. Elektryk sprawdzał alternator na krótko tzn. z podłączonym silnikiem elektrycznym i akumulatorem. Dawał ponad 14V. Po włożeniu do samochodu jest 12.1V przy włączonym silniku. Wcześniej jeszcze pomagało wejście na wysokie obroty rzędu 5k wówczas napięcie przekraczało 13V. Obecnie napięcie rośnie do 12.6V po wyłączeniu silnika. Napięcie wzbudzenia wynosi 11,52V więc chyba jest ok. Nie mam pojęcia co może być nie tak. To jest za prosty obwód żeby nie mogło działać. Podstawiałem drugi akumulator i to samo jest.
W moim poldku jest problem z ładowaniem. W alternatorze zostały wymienione szczotki, łożysko, regulator a problem wciąż istnieje. Elektryk sprawdzał alternator na krótko tzn. z podłączonym silnikiem elektrycznym i akumulatorem. Dawał ponad 14V. Po włożeniu do samochodu jest 12.1V przy włączonym silniku. Wcześniej jeszcze pomagało wejście na wysokie obroty rzędu 5k wówczas napięcie przekraczało 13V. Obecnie napięcie rośnie do 12.6V po wyłączeniu silnika. Napięcie wzbudzenia wynosi 11,52V więc chyba jest ok. Nie mam pojęcia co może być nie tak. To jest za prosty obwód żeby nie mogło działać. Podstawiałem drugi akumulator i to samo jest.