Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW 320i E36 1993 Nie działa wskażnik paliwa ,licznik

11 Cze 2004 14:53 10238 10
  • Poziom 12  
    BMW 320i E36 1993 Nie działa wskażnik paliwa licznik (szybkośćiomierz) błedne wskazania wskaznika economy
    Zamierzam podłączyć do CDIF2 Proszę o wskazówki i namiary softu
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 23  
    W deskach BMW były 2 akumulatorki, które z czasem padały śmiercią naturalną. Nie wiem czy Twój też je ma, ale miałem kilka, które wariowały z ich przyczyny. No chyba, że coś w nim grzebałeś to inna sprawa.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 12  
    Nie nie grzebałęm , auto pochodzi z Francji i jest ogólnie w nie najlepszym stanie
  • Poziom 12  
    W e36 nie ma akumulatorków do podtrzymania pamięci, na początku rozebrał bym zegary i posprawdzał czy nie są gdzieś popalone, posprawdzaj też wiązki przewodów łączące licznik z komputerem jeżeli auto nie jest w najlepszym stanie to może ktoś grzebał w instalacji...
  • Poziom 26  
    właśnie dzisiaj naprawiłem identyczną usterkę w swojej e-36.
    prosta sprawa-widocznie ktoś wyciągał licznik więc popraw wtyczki z tyłu za licznikiem jedna z lewej strony nie łączyła i nie działał prędkościomierz, wskażnik paliwa i ekonomizer!

    a faktem jest że w e-36 niema akumulatorków w liczniku więc nie mogę skasować oleju i inspekcji. pin 7 na masę nic nie daje.

    może ktoś ma na to jakąś radę??
  • Poziom 12  
    To że nie ma akumulatorków wcale nie oznacza że nie możesz skasować kontrolek inspekcji :!:
    Akumulatorki są stosowane w zależności od tego jaki rodzaj pamięci eeprom był zastosowany w zegarach.
    Wcześniejsze wersje wymagały podtrzymania bateryjnego pamięci a w nowszych konstrukcjach liczników są stosowane pamięci nieulotne.

    A w kwestii inspekcji zobacz tutaj : http://slave.e-edukacja.pl/~drzepsuj/bmw/serwis/insp.htm

    Czytaj do końca :!: i to co na czerwono :!:
  • Poziom 26  
    owszem wszystko ładnie napisane.
    testowałem to jakiś tydzień temu i w dodatku na wszystke
    możliwe sposoby, niestety bez rezultatu!!

    brak mi pomysłów
    pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Hmmm
    Spróbuj zrobić tak : włącz zapłon ( tak aby kontrolki sie zaświeciły ) ale nie zapalaj silnika, zrób zwore wg opisu i poczekaj dwukrotnie dłużej niż w opisach czyli min 20 kilka sekund i powinno się udać.
    Powinien zgasnąć napis Inspection albo powinny zaświecić sie wszystkie zielone kontrolki :wink: zależy w który przedział czasowy się wstrzelisz :wink:
  • Poziom 13  
    johnny_west napisał:
    Hmmm
    Spróbuj zrobić tak : włącz zapłon ( tak aby kontrolki się zaświeciły ) ale nie zapalaj silnika, zrób zwore wg opisu i poczekaj dwukrotnie dłużej niż w opisach czyli min 20 kilka sekund i powinno się udać.
    Powinien zgasnąć napis Inspection albo powinny zaświecić się wszystkie zielone kontrolki :wink: zależy w który przedział czasowy się wstrzelisz :wink:


    A jeśli i to Ci nie pomoże to poszukaj tego przewodu od pinu 7 w przewodach przy kolomnie kierownicy (może jest gdzieś przerwany) i spróbuj wtedy na krótko 8) (np. u mnie w e30 jest on biało-niebieski).
    Ja tak musze robić bo inaczej nie da rady. :D
    Pozdrawiam.
  • Poziom 26  
    PRÓBOWAŁEM CZEKAĆ NAWET MINUTĘ I NIC!
    CAŁA INSTALACJA ELEKTRYCZNA JEST NIE TKNIĘTA NIE MA ŻADNYCH OTARĆ. ALE SPRÓBUJĘ SPRAWDIĆ PRZEWODNOŚĆ TEGO POŁĄCZENIA.

    SŁYSZAŁEM ŻE TU MOŻE POMÓC TYLKO SPECJALNE URZĄDZONKO LUB KOMPUTER??
  • Poziom 26  
    witam
    jednak udało się skasować olejek i inspekcję
    okazało się że miałem za cienki przewodzik, kolega wział taki sporawy i po włączeniu zapłonu podłączyliśmy do masy co dało natychmiastowy efekt!!!!!!