Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Migająca kontrolka oleju TDI

08 Wrz 2009 13:51 9789 20
  • Poziom 9  
    Witam
    Mam problem z moim 1.9TDI 1z 94'. Mruga i piszczy mi kontrolka oleju powyżej 2tys. obr na 5 biegu przy 100-110km/h. Zdarza się to dosyć często, ale nie zawsze. Nigdy na postoju niezależnie od temp silnika. Auto pali na dotyk, dobrze ciągnie, 0 problemów, chodzi równo itd Pojechałem przed chwila na pomiar ciśnienia oleju-załamałem się. Przy 70stopniach było 1,5bara, wraz ze wzrostem temp ciśnienie było coraz mniejsze i tak przy 90stopniach wynosiło 0,9bara. Dlaczego? Za co się zabrać? Pompa oleju?-oby. Proponują na początek ściągnięcie miski olejowej i sprawdzenie stanu panewki. Co o tym sadzicie? Nie znam się na tym, wiem jedynie ze czekają mnie poważne wydatki ;/
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Miałem taki przypadek w VW 1,9 tdi, ale powodem tego było pęknięcie rurki zasilającej turbinę w olej do jej smarowania. W wyniku tej awarii wyciekł olej z silnika i natychmiast kontrolka ciśnienia oleju sygnalizowała awarię a brzęczyk tak nap....., że nie sposób przebywać w aucie.
    Nic kolego nie pisałeś o poziomie oleju, a może wreszcie trzeba wymienić olej i nalać go do odpowiedniego poziomu ?.
  • Poziom 9  
    Olej jest nowy i w normie.
  • Poziom 18  
    proponuje dla pewnosci sprawdzic ladowanie jesli bedzie za duze badz za male objawy beda podobne choc tutaj wskazuje wszystko na panewki
  • spec od auto-elektro
    Na pewno silnik ma swój przebieg zależy na jakim oleju jeździsz bo jeżeli na pełnym syntetyku można dać 5 lub 10 gęstszy.P
  • Poziom 9